printlogo


کد خبر: 219434تاریخ: 1399/9/8 00:00
گزارش و خبر

به بهانه برگزاری جلسه انضباطی سرمربی استقلال
یک جلسه محرومیت،هشدار بزرگ به فکری
دوشنبه هفته جاری، روز سرنوشت‌ساز برای فکری است. استقلال در بازی با فولاد در هفته دوم روز خوبی را پشت سرنگذاشت و البته بعد از این بازی هم فیلمی در فضای مجازی دست به دست چرخید که سرمربی استقلال در این فیلم کاملاً محکوم شد. فحاشی فکری به بازیکن حریف آن چیزی بود که در فیلم خودنمایی می‌کرد و این فیلم کوتاه خیلی زود در فضای مجازی چرخید و در نهایت به دست مردان کمیته انضباطی رسید. به نحوی که وقتی با حسین عبداللهی دبیر کمیته انضباطی تماس گرفتیم تا در خصوص این فیلم با او صحبت کنیم در پاسخ گفت: «چه کسی هست که فیلم را ندیده باشد و در ادامه به این نکته اشاره کر د که فکری باید سعه صدر بیشتری داشته باشد.» سرمربی استقلال شاید حواسش نبود که کنار زمین دوربین‌های تلویزیونی روی صورت او زوم کرده‌اند، وگرنه هیچ‌گاه به این وضوح فحاشی نمی‌کرد! اما فکری در حالی که تحت تأثیر بازی و حواشی‌اش قرار گرفته بود، بدون در نظر گرفتن جوانب کار خود کنار زمین فحش داد و رفت. سرمربی استقلال اما بعد از بازی با ماشین‌سازی در هفته سوم و وقتی که گزارشگر بازی از فکری در خصوص حواشی بازی با فولاد سؤال کرد، در پاسخ گفت: «افرادی که در آن بازی برایم حاشیه درست کردند را به خدا می‌سپارم.» در اینکه عده‌ای قصد تخریب سرمربی استقلال را داشتند و با ضبط و پخش فحاشی او این نکته را به اثبات رساندند، شکی نیست اما این مسأله دلیلی بر سرپوش گذاشتن به اشتباه و حرکت زشت فکری نیست! سرمربی استقلال باید بداند که این تیم شرایطی شبیه نساجی را ندارد. میلیون‌ها نفر به دلیل علاقه قلبی که به این تیم دارند تمام حواسشان به استقلال است و از طرفی هم تیم رقیب روی این تیم زوم کرده و کوچکترین اشتباه را آنچنان بزرگ جلوه می‌دهد که حتی به ذهن هیچ‌کس هم خطور نکند. در چنین شرایطی که فکری و یا هر مربی دیگری مربیگری می‌کند باید به جای دو چشم و دو گوش چندین چشم و گوش داشته باشد که این چنین با مشکل روبه‌رو نشود. شاید هفته دوم و حواشی که برای فکری به وجود آمد، بهترین زنگ خطری بود که برای این مربی به موقع به صدا در آمد تا حواسش به همه چیز باشد. فکری اما باید تاوان حواشی هفته دوم را بدهد، روز دوشنبه سرمربی استقلال باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشد و اینطور که ماده 71 کمیته انضباطی می‌گوید، در چنین شرایطی به احتمال زیاد فرد خاطی با یک جلسه محرومیت مواجه می‌شود و اگر حکم فکری خیلی زود اعلام شود، او در بازی با پیکان روی نیمکت نمی‌تواند بنشیند! سرمربی استقلال که گفته می‌شود به خوبی این تیم را می‌شناسد در سال‌های نه چندان دور یاد گرفته بود که در قامت یک بازیکن چطور با مسائل در این تیم روبه‌رو شود اما در لیگ بیستم رفته رفته یاد می‌گیرد در قامت یک مربی چطور با مسائل و حواشی روبه‌رو شود. شاید محرومیت ابتدای فصل بهترین هشدار برای فکری باشد که حتی از سکوهای خالی ورزشگاه هم بترسد و حواسش به تمام گوشه‌های زمین باشد.
 
 
سؤالی مهم در آستانه بازی با پیکان
تغییر ورزشگاه؟
در یکی از دیدارهای حساس هفته چهارم لیگ برتر، تیم پیکان روز سه‌شنبه هفته جاری میزبان استقلال خواهد بود. با توجه به میزبانی پیکان در این دیدار، قطعاً مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار نمی‌شود اما محل برگزاری بازی نیز هنوز به طور دقیق مشخص نیست. 
ورزشگاه شهدای شهرقدس به عنوان میزبان بازی‌های پیکان در لیگ بیستم معرفی شده اما گفته می‌شود، بارندگی‌های اخیر چمن این ورزشگاه را تا حدی تخریب کرده است. دیدار گذشته پیکان در ورزشگاه شهرقدس مقابل شهرخودرو بود که بارندگی شدید، این بازی را از دقیقه 23 قطع کرد و ادامه بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار شد. حالا نیز شنیده می‌شود که ممکن است به دلیل ناآماده بودن ورزشگاه شهرقدس که ناشی از بارندگی‌های اخیر تهران است، محل این بازی بازهم تغییر کند. البته پیکانی‌ها بی‌تردید از میزبانی خود کوتاه نمی‌آیند و قصد دارند بازی را در ورزشگاه خانگی خود برگزار کنند. اما اگر چمن شهرقدس امکان میزبانی نداشته باشد، ممکن است بار دیگر بازی خانگی خودروسازان در ورزشگاه دستگردی برگزار شود و آنها در این ورزشگاه از استقلال پذیرایی کنند.
 

 


Page Generated in 0.0054 sec