printlogo


کد خبر: 219426تاریخ: 1399/9/8 00:00
خبر کوتاه

پنجمی شاگردان کرمی در جام باشگاه‌های اروپا
هشتمین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های اروپا با درخشش کرواسی و هنرنمایی شاگردان یوسف کرمی، ستاره سال‌های نه چندان دور تیم ملی تکواندوی ایران روی شیاپ چانگ به پایان رسید.
هشتمین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های اروپا به میزبانی دو باشگاه «یاسترب» و «کارلواتس» کرواسی و با حضور ۸۱۸ تکواندوکار از ۴۲ کشور در قالب ۱۱ تیم ملی و ۱۵۳ تیم باشگاهی به مدت چهار روز برگزار شد. در این رقابت‌ها که در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان و در هر دو گروه زنان و مردان برگزار شد، در نهایت تیم ملی کرواسی با کسب ۶ طلا و ۳ نقره و ۶ برنز در جایگاه اول ایستاد. «نووی گراد سارایوو» با کسب ۵ طلا،۳ نقره و یک برنز نایب قهرمان شد، «هانکوک» با ۵ طلا، ۳ نقره و یک برنز سوم شد، تیم ملی ترکیه با ۴ طلا،۲ نقره و ۲ برنز در مقام چهارم و شاگردان یوسف کرمی در تیم «یاسترب» با ۳ طلا، ۴ نقره و ۶ برنز در جایگاه پنجم ایستادند. تیم «یاسترب» که با هدایت یوسف کرمی، ملی‌پوش سابق تیم ملی کشورمان در این مسابقات در هر سه رده‌بندی شرکت کرده بود، دو مدال طلای دیگر هم به دست آورد اما با توجه به عضویت این دو تکواندوکار در تیم ملی کرواسی، مدال‌هایشان در نتیجه نهایی ثبت نشد و به همین خاطر یوسف کرمی و تیمش فرصت حضور روی سکوی این رقابت‌ها را از دست دادند. رقابت‌های جام باشگاه‌های اروپا به عنوان اولین تورنمنت رسمی بعد از نزدیک به ۹ با حضور «شکیر شلبات» نماینده فدراسیون جهانی و زیر نظر اتحادیه اروپا برگزار شد. کشورهای فرانسه، انگلستان، ترکیه و آلمان با شاخص‌ترین نفرات خود در این مسابقات حضور داشتند. شکست «جیدجونز» قهرمان جهان و المپیک بزرگترین شگفتی این دوره از مسابقات بود.
 
زهرا نعمتی در قرنطینه خانگی
زهرا نعمتی که هفته گذشته تست کرونایش مثبت اعلام شده بود، هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. هفته گذشته از اعضای تیم ملی تیر و کمان تست PCR گرفته شد تا شرایط برای شروع تمرینات این تیم مهیا شود. برخلاف چیزی  که مسئولان فدراسیون اعلام کردند؛ از بین ملی‌پوشان ایران تست زهرا نعمتی مثبت شد و او به قرنطینه خانگی رفت. حالا با گذشت چند روز از شروع قرنطینه، گفته می‌شود حال عمومی نعمتی خوب است. گویا نعمتی هفته آینده و بعد از طی 14 روز دوره بیماری باز هم تست PCR می‌دهد و در صورت منفی بودن تست به ملی‌پوشان ملحق می‌شود.
 

Page Generated in 0.0045 sec