printlogo


کد خبر: 219423تاریخ: 1399/9/8 00:00
خبر

19 آذر، دور برگشت لیگ برتر هندبال
میزبان نامعلوم
تاریخ برگزاری دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور اعلام شد. دور برگشت از سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال مردان از 19 آذرماه برگزار می‌شود، اما محل برگزاری بازی‌ها هنوز مشخص نیست.فدراسیون هندبال پیش از این شیراز و تهران را به عنوان گزینه‌های میزبانی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر اعلام کرده بود، اما هنوز جمع‌بندی‌های نهایی در این خصوص صورت نگرفته است. گفته می‌شود روز شنبه با برگزاری چند جلسه، تکلیف محل برگزاری این مسابقات هم مشخص می‌شود.طبق برنامه‌ریزی مسئولان فدراسیون، 17 آذرماه هم قرار است دیدار معوقه تیم‌های نفت‌وگاز گچساران با ستارگان دشتستان برگزار شود.پیش از این فدراسیون روی میزبانی شیراز خیلی تأکید داشت. چرا که این شهر، سال دیگر میزبان رقابت‌های جوانان آسیا است و فدراسیون می‌خواست با سپردن میزبانی دور برگشت لیگ برتر هندبال به این شهر، شرایطی را فراهم کند تا این شهر آمادگی میزبانی را پیدا کند اما مشخص نیست چرا این تصمیم تغییر کرده و حالا فدراسیون بین دوراهی قرار گرفته است؟
 
 
دیدار سطانی‌فر با سفیر ایران در ژاپن
 وزیر ورزش و جوانان برای هماهنگی هر چه بیشتر با هدف حضور مقتدرانه کاروان ایران در المپیک ٢٠٢٠ توکیو با سفیر ایران در ژاپن دیدار و گفت‌وگو کرد.با توجه به فرصت هشت‌ماهه باقیمانده تا بازی‌های المپیک ٢٠٢٠ توکیو، برنامه‌ریزی‌ها برای حضور مقتدرانه کاروان ورزشی کشورمان در این رویداد بزرگ توسط مسئولان ورزش کشور در حال پیگیری است.به همین منظور مرتضی رحمانی موحد، سفیر ایران در ژاپن با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی‌فر دیدار و درباره سند همکاری ورزشی میان دو کشور که مراحل نهایی تدوین را پشت سر می‌گذارد، به بحث و تبادل نظر پرداختند.این سند همکاری در آینده نزدیک به امضای دو طرف خواهد رسید تا براساس آن چارچوب همکاری‌های مشترک ورزشی میان تهران و توکیو مشخص شود و زمینه تعاملات تسریع یابد. در این نشست همچنین لزوم همکاری سفارتخانه ایران برای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها به منظور همکاری با کاروان ورزشی کشورمان، برای بازی‌های المپیک توکیو مورد تأکید قرار گرقت.
 
 
طرح برگزاری استارتاپ‌های ورزش همگانی در هیأت اجرایی
هفتادوسومین جلسه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک یکشنبه، 9 آذر ماه، ساعت 10 صبح در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. در این نشست رئیس کمیسیون اخلاق گزارشی از فعالیت این کمیسیون ارائه می‌کند. همچنین گزارش عملکرد فدراسیون اسکیت توسط محمد رضایی، رئیس این فدراسیون ارائه می‌شود. طرح و پیشنهاد برگزاری استارتاپ‌های ورزش همگانی نیز از سوی رضا شجیع، نایب رئیس فدراسیون‌ ورزش‌های همگانی مطرح می‌شود. موضوع مربوط به تعیین شاخص‌های بودجه فدراسیون‌ها در این نشست مطرح نخواهد شد و اعضای هیأت اجرایی منتظر اعلام نظر رؤسای فدراسیون‌ها در خصوص شاخص‌های بودجه خواهند بود و جمع‌بندی نهایی بعد از آن اعلام خواهد شد.
 
 
موسوی با پیاچنزا تمرین کرد
مدافع ملی‌پوش والیبال ایران سرانجام با تیم جدیدش تمرین کرد. باشگاه پیاچنزا به طور رسمی اعلام کرد سید محمد موسوی، ستاره ملی‌پوش والیبال ایران به این تیم ایتالیایی پیوسته و با انتشار تصویری، به زبان فارسی به او خوشامد گفت. بعد از گذشت چند روز سید محمد موسوی سرانجام در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد و همراه با سایر بازیکنان این تیم تمرین کرد. باشگاه پیاچنزا با انتشار فیلمی از شرایط محمد موسوی در تمرینات این تیم گزارش داد.

Page Generated in 0.0059 sec