printlogo


کد خبر: 219422تاریخ: 1399/9/8 00:00
گزارش و مصاحبه

دختر جودوکا را به تلویزیون راه ندادند

رئیس فدراسیون جودو در اعتراض به غیبت عضو تیم ملی زنان در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم حضور نیافت.

بر اساس اطلاع‎‌رسانی که از روز پنجشنبه انجام شده بود، قرار بود، صبح دیروز آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو به همراه حسن مهری، رئیس کمیته همگانی و مریم بربط، نخستین فینالیست زنان ایران در تاریخ رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان آسیا در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم شرکت کنند.با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته، با حضور مریم بربط در این برنامه مخالفت شد و رئیس فدراسیون جودو به نشانه اعتراض به این اقدام حاضر نشد میهمان برنامه باشد. میراسماعیلی در این مورد گفت: «مسئولان برنامه هیچ دلیل قانع کننده‌ای در خصوص حضور پیدا نکردن خانم بربط در این برنامه نداشتند. این دختر جودوکا با هماهنگی تهیه‌کننده برنامه در این شرایط شیوع کرونا، از همدان به تهران آمد و در هتل مستقر و در زمانی که از قبل مشخص شده بود، در محل سازمان صدا و سیما حضور پیدا کرد، ولی اجازه عبور از واحد نگهبانی را پیدا نکرد.»میراسماعیلی ادامه داد: «وقتی از تهیه‌کننده برنامه در این خصوص سؤال کردیم هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداشت و به من گفتند به برنامه بروم که قبول نکردم. متأسفانه برخورد شایسته‌ای صورت نگرفت و این اعتراض خود را با ارسال نامه‌ای رسمی به اطلاع رئیس سازمان صدا و سیما می‌رسانم.» بعد از این اتفاق و رسانه‌ای شدنش، مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما در تماس تلفنی با رئیس فدراسیون جودو از اتفاقات صبح روز گذشته عذرخواهی کرد. میثم فضلعلی، مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما، طی تماسی تلفنی با آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو، ضمن عذرخواهی به خاطر اتفاق پیش آمده، رفتار صبح روز گذشته بابت راه ندادن مریم بربط، تنها زن فینالیست ایران در رقابت‌های قهرمانان جوانان آسیا را اشتباهی سهوی خواند و اعلام کرد که با مقصران این امر برخورد می‌کند. فضلعلی به صورت رسمی از مریم بربط دعوت کرد تا در برنامه هفته آینده صبح و نشاط حضور یابد.
 
 
برای احترام به کادر درمان
احتشام گستر از لیگ کشتی انصراف داد
مدیرعامل باشگاه احتشام گستر کارون از انصراف این تیم از حضور در مرحله برگشت لیگ کشتی فرنگی کشور خبر داد.
کوروش لرستانی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌هایی که عزیزان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادند، گفت: «با توجه به همه‌گیری این ویروس، تیم ما نیز برای کمک به کادر درمان که روزهای سخت و پرفشاری را پشت سر می‌گذارد، از حضور در مرحله برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی کشور انصراف داد. این انصراف را نیز طی یک نامه به اطلاع فدراسیون رسانده‌ایم.»
در متن انصراف تیم احتشام گستر کارون خطاب به نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی آمده است: «با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و دستورات جدید دولت برای تعطیلی‌های گسترده در سطح کشور بر خود لازم می‌دانم که ضمن تشکر از کادر محترم درمان که این روزها در خط مقدم این همه‌گیری با تنی خسته مشغول حفظ و حراست از جان شهروندان عزیز کشورمان هستند، اعلام می‌دارم حضور تیم احتشام‌ گستر کارون در مسابقات دور برگشت کشتی فرنگی لیگ برتر باشگاه‌های کشور به دلایل ذیل منتفی است و انصراف خود را اعلام می‌نماییم.»
 

 


Page Generated in 0.0058 sec