printlogo


کد خبر: 219416تاریخ: 1399/9/8 00:00
مصاحبه

حسینی: جناحین پرسپولیس را بسته بودیم

مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجدسلیمان از اینکه توانست پرسپولیس را متوقف کند راضی و خوشحال به نظر می‌رسد. حسینی درباره تساوی مقابل تیم یحیی گل‌محمدی می‌گوید: «من به دستیاری گل‌محمدی افتخار می‌کنم. سال‌های خوبی کنار او داشتم. تا آخر مربیگری‌ام استاد من می‌ماند. آنالیز خوبی از پرسپولیس داشتیم. سیستم پرسپولیس در نیمه اول عوض شده بود، ولی شاکله اصلی‌شان همان بود. مقابل بهترین تیم ایران بازی پایاپایی انجام دادیم، حتی می‌توانستیم در لحظاتی به پرسپولیس ضربه بزنیم. درود به شرف بازیکنانم می‌فرستم، با این بازی که انجام دادند.» حسینی در مورد جریان بازی و چگونگی مقابله با پرسپولیس ادامه می‌دهد: «ما سه مدافع بلندقامت از ابتدای بازی در ترکیب داشتیم و می‌دانستیم که آنها از پس مهاجمان نوک پرسپولیس برمی‌آیند. ما نگران جناحین پرسپولیس بودیم، ولی توانستیم آنها را متوقف کنیم. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با حداقل امکانات و کمترین بضاعت شجاعانه می‌جنگند.» 
سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه تیمش را دفاعی و برای استفاده از ضدحملات مقابل پرسپولیس آرایش داده بود، می‌گوید: «بازی خیلی دشواری برای ما بود و قبل از بازی هم این موضوع را گفته بودم. تیم پرسپولیس در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های ایران است و بازی کردن مقابل این تیم کار دشواری است. ما توانستیم روزنه‌های آنها را ببندیم.»
 
 
گوهری: ۴ پنالتی هم می‌زدند، می‌گرفتم!
احمد گوهری دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان که در بازی با پرسپولیس مثل ستاره درخشید و موقعیت‌های زیادی از حریف گرفت، معتقد است نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشتند. گوهری درباره تساوی مقابل قهرمان ۴ دوره اخیر لیگ برتر می‌گوید: «هر دو تیم نمایش خوبی داشتند ولی ما نمایش بهتری داشتیم. با وجود اینکه جوان‌تر بودیم و تجربه کمتری داشتیم اما نمایش بهتری ارائه دادیم. پرسپولیس در دقایق آخر فشار زیادی گذاشت ولی بازیکنان ما با تمام وجود کار کردند و توانستند نمایش خوبی ارائه کنند.» دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان که مرتکب خطای پنالتی شده بود، درباره این اشتباه که خیلی زود آن را جبران کرد، توضیح می‌دهد: «درباره صحنه پنالتی با آقای خورشیدی صحبت کردم و ایشان گفتند بازیکن پرسپولیس زرنگی کرد. واقعاً من با بازیکن پرسپولیس هیچ برخوردی نداشتم ولی تنها کاری که او در این صحنه می‌توانست انجام دهد، همین گرفتن پنالتی بود.» گوهری که با برخورد توپ به تیرک دروازه‌اش مقابل پرسپولیس گل پنالتی دریافت نکرد، می‌گوید: «اگر پرسپولیس ۴ پنالتی دیگر به آن شکل می‌زد، جهت هر ۴ پنالتی را درست می‌رفتم و شاید هر چهار پنالتی را می‌گرفتم.»
 
 
حسینی: داور باشرف نظرش را تغییر داد
در دقیقه ۸۲ بازی پیکان و ذوب‌آهن، تقابل مدافع ذوب‌آهن و مهاجم پیکان بر سر توپ از سوی داور پنالتی تشخیص داده شد؛ صحنه‌ای که با سوت داور، عبدالله حسینی مثل اسپند روی آتش، بالا و پایین می‌پرید و در نهایت پس از VAR غیررسمی از سوی داوری، این پنالتی به ضربه دراپ‌بال تغییر یافت. لغو پنالتی که ابتدا مورد اعتراض سرمربی پیکان و سپس مورد تمجید او قرار گرفت. عبدالله حسینی مدافع ذوب‌آهن درباره این اتفاقات می‌گوید: «باور کنید اگر در آن لحظات اعلام پنالتی خودم را به زمین و زمان می‌زدم، اصلاً دست خودم نبود چون واقعاً برخوردی به مهاجم پیکان نداشتم و در کسری از ثانیه تصمیم گرفتم پایم را جمع کنم و کردم. جهت حرکت بازیکن پیکان باعث شد به یکباره چنین تصمیم سریعی بگیرم و واقعاً هم پای من با او از هر زاویه‌ای که ببینید فاصله داشت. در نهایت هم قسم و آیه و تلاش بازیکنان از کنار زمین تیم داوری را متقاعد کرده بود که از دوربین کنار زمین صحنه را ببینند و همین هم شد که داور باشرف بازی، نظر اشتباهی که داده بود را تصحیح کرد. اتفاقاً بعد از لغو پنالتی پورامینی خودش به من گفت اصلاً برخوردی نداشته.»
 

 


Page Generated in 0.0055 sec