printlogo


کد خبر: 219157تاریخ: 1399/9/3 00:00
در چنین روزی ۳ آذر ۱۳۸۰
نگذاشتند دبیر طلایی شود

 
تیم ملی کشتی آزاد ایران که دو کشتی‌گیر خود را در رقابت‌های چهار وزن نخست راهی مرحله نهایی مسابقه‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۰۱ در صوفیه بلغارستان کرده بود، توانست به دو مدال نقره دست یابد. به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به صوفیه، بابک نورزاد در وزن 54 کیلوگرم و علیرضا دبیر در وزن 63 کیلوگرم، مردان نقره‌ای تیم ایران در رقابت‌های پایانی چهار وزن نخست بودند.
در بازی فینال وزن ۶۳ کیلوگرم، دبیر به مصاف سرافیم بارزاکوف قهرمان سال 98 جهان و نایب قهرمان بازی‌های المپیک سیدنی از بلغارستان برای کسب مدال طلا به روی تشک رفتند. وقت اول صفر - صفر و وقت دوم یک - یک شد تا کار به وقت اضافه برود.
در آغاز وقت اضافه و در حالت کمرگیری، بار دیگر داوران و استفان قازاریان (ناظر این کشتی از ارمنستان) به ناحق دو امتیاز به بارزاکوف و یک اخطار به دبیر دادند و به این ترتیب، کشتی‌گیر بلغاری به پیروزی بادآورده 3 بر یک دست یافت و مدال طلا را به ناحق تصاحب کرد. در این کشتی مافیای داوری کشتی و شبکه مافیایی فیلا، چهره کریه خود را بار دیگر نشان داد به طوری که اعتراضات علیرضا دبیر به رئیس تشک و همچنین محسن کاوه راه به جایی نبرد و مدال طلای دبیر با نقره عوض شد. جالب اینکه میلان ارسگان رئیس شبکه مافیایی فیلا و رافی مارتینتی رئیس کمیته داوران این شبکه مافیایی که کشتی ایران بارها از او ضربه خورده است، شاهد این حق‌ کشی بودند.

Page Generated in 0.0051 sec