printlogo


کد خبر: 219141تاریخ: 1399/9/3 00:00
عبداللهی: فحاشی محرومیت سنگین به‌همراه دارد
فکری دوشنبه هفته آینده در کمیته انضباطی

مهدیه دریابیگی       

با اینکه عمر لیگ بیستم به دو هفته رسیده و هنوز تیم‌ها برای ادامه لیگ، 28 هفته دیگر وقت دارند، اما آنقدر سروصدای تیم‌ها بالا رفته که گوش لیگ پاره شده و مسئولان کمیته انضباطی از همین حالا باید خودشان را آماده لیگ پرتنشی کنند، اما بدون شک نخستین نشست مهم و پرتنش این کمیته برمی‌گردد به احضار سرمربی استقلال که فیلم فحاشی‌اش بعد از بازی استقلال و فولاد سروصدای زیادی به‌پا کرده است! کافی بود فکری حواسش به دوربین‌هایی که کنار زمین روشن هستند نباشد و هنگام دست دادن با بازیکن حریف، الفاظی را به زبان بیاورد که پایش در نهایت به کمیته انضباطی کشیده شود. البته سعید آذری، مدیرعامل تیم فولاد هم که ید طولایی در اعتراض و شکایت دارد بهترین بهانه ممکن را پیدا کرده تا بتواند تا مدتی قیافه حق‌به‌جانب بگیرد و سرمربی استقلال را زیر سؤال ببرد، هرچند در این میان هیچ‌کس نمی‌تواند کار فکری را توجیه کند. اما این ماجرا طرف دیگری هم دارد. 
طرف اصلی این ماجرا کمیته انضباطی است و حکمی که قرار است صادر کند، اما اینطور که مشخص است این کمیته تا توضیحات فکری را نشود حکمی را صادر نمی‌کند، به همین خاطر روز گذشته به سراغ حسین عبداللهی، دبیر کمیته انضباطی رفتیم. عبداللهی در این خصوص اینطور توضیح می‌دهد: «قرار است آقای فکری را روز دوشنبه هفته آینده احضار کنیم تا در مورد کاری که انجام دادند توضیح دهند.» شما فیلم فحاشی ایشان را دیدید؟ عبداللهی در پاسخ می‌گوید: «فیلم فحاشی ایشان در فضای مجازی پخش شده، چه کسی هست که این روزها این فیلم را ندیده باشد؟!» این نوع فحاشی‌ها چند جلسه محرومیت دارد؟ دبیر کمیته انضباطی در این باره اینطور توضیح می‌دهد: «ما دو نوع فحاشی داریم؛ یک نوع فحاشی به مقامات مسئول برگزاری مسابقه است. نوع دیگر فحاشی و توهین هم برمی‌گردد به بازیکن و مربی حریف. هر کدام از این اهانت‌ها قوانین خود را دارد و به شدت آن برمی‌گردد. در این مواقع محرومیت سنگین در انتظار طرف است و حداقل چند جلسه‌ای محروم می‌شود اما در مورد آقای فکری تا توضیحات ایشان را نشنویم نمی‌توانیم هیچ نظر قطعی در این خصوص بدهیم.» 
به هر حال به قول شما همه چیز در فیلمی که دست به دست در فضای مجازی می‌چرخد واضح و مشخص است؛ عبداللهی در این مورد اینطور می‌گوید: «آقای فکری باید بدانند بازی برد و باخت دارد، باید رفتارش را در هر صورت کنترل کند. اما همانطور گفتم تا زمانی که ایشان تشریف نیاورند و توضیحات‌شان را نشنویم نمی‌توانیم نظری بدهیم. اما به هر حال کار ایشان محرومیت در پی دارد. شما هم اجازه بدهید دوشنبه هفته آینده صحبت‌های ایشان را بشنویم.» سرمربی استقلال فکرش را هم نمی‌کرد همین ابتدای کار مچ او را کمیته انضباطی بگیرد و برای حواشی بعد از بازی در دفتر رئیس کمیته انضباطی حاضر شود.
 

Page Generated in 0.0050 sec