printlogo


کد خبر: 219137تاریخ: 1399/9/3 00:00
اردوگاه آبی

فریبا: فکری بهترین تصمیم را در مورد دیاباته گرفت
همانطور که پیش‌بینی می‌شد استقلال در اهواز نتوانست حریف فولاد شود و به‌نوعی تیم میزبان یقه تیم استقلال را گرفت. 
بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی استقلال در این خصوص گفت: «بازی، نمایشی نبود که از استقلال توقع داشتیم. بازیکنان در بحث دوندگی و جنگندگی خوب بودند و زحمت کشیدند، اما در خط هافبک خوب نبودند و کمتر توپ را به فورواردها رساندند. 
فولاد یک برابر و نیم بیشتر از استقلال دوید، به‌طوری روی هر توپی یک بازیکن حضور داشت و دو نفر دیگر پوشش می‌دادند. 
فولادی‌ها آنقدر پرس کردند که استقلال مجبور شد به توپ‌های بلند روی بیاورد، در این شرایط هافبک‌ها از بازی خارج می‌شوند. 
از طرفی، اجازه نفوذ به وریا غفوری و هروویه میلیچ داده نشد. بیشتر نفوذهای استقلال از جناح راست است و این جناح را بسته بودند، در سمت چپ میلیچ باتجربه عمل کرده و کمتر ریسک می‌کند، اما او هم نتوانست نفوذ کند.» 
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه شیخ دیاباته در اختیار باشگاه قرار گرفته است، می‌گوید: «اگر دیاباته از تصمیم کادر فنی تمکین نکرده باشد، فکری بهترین تصمیم را گرفته است.»
 
 
استراحت بعد از توفان!
طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، با تصمیم کادر فنی آبی‌پوشان، بازیکنان این تیم دیروز  (یکشنبه) را به استراحت پرداختند و از دوشنبه (امروز) تمرینات خود را برای مصاف با ماشین‌سازی دنبال خواهند کرد.  
استقلال در بازی با فولاد اصلاً خوب کار نکرد. این تیم با وجود اینکه با تک‌گل وریا غفوری از تیم فولاد جلو بود اما نتوانست برتری خودش را حفظ کند و در نهایت بازنده میدان بود تا همه چیز در این تیم به‌هم بریزد. 
از پخش فیلم فحاشی فکری در فضای مجازی که دردسر بزرگی را برای استقلال به وجود آورد تا کنار گذاشتن دیاباته به‌دلیل بی‌نظمی از استقلال، حاصل همین شکست بود! 
استقلالی‌ها اما نمی‌خواهند در بازی سوم خود در تهران بازنده باشند به همین دلیل تمام تلاش خود را برای به دست آوردن نتیجه انجام می‌دهند. باید دید ورق برای تیم فکری در بازی سوم برمی‌گردد؟
 
 
بحران بعد از هر باخت
چندین سال است که استقلال رنگ قهرمانی را ندیده است، البته نه‌تنها رنگ قهرمانی بلکه رنگ آرامش را هم ندیده! خیلی‌ها این فضای حاکم بر استقلال را حاصل سوء‌مدیریت می‌دانند. 
اما هر عاملی که باعث این مشکل می‌شود مهم این است که استقلال آرامش ندارد و شاید نتیجه نگرفتن‌های پی‌درپی هم حاصل همین ناآرامی است. 
مهم‌ترین مسأله در این تیم نداشتن جنبه باخت است. نکته اینجاست که چه اول فصل باشد و چه آخر فصل، چه مربی استرا باشد و چه فکری یا منصوریان، استقلال بعد از هر باخت چنان متلاشی می‌شود که انگار همه چیز به آخر رسیده است. 
به‌هم ریختن رختکن، دعوا در فرودگاه، قهر بازیکن و حتی فحاشی سرمربی کنار زمین حاصل همین بی‌جنبگی است. 
شاید اگر این همه انرژی که صرف دعوا می‌شود، صرف رفع اشتباهات می‌شد، حالا این تیم می‌توانست چندین‌بار قهرمان شود. فکری مدعی است اخلاق‌مداری برایش مهم‌ترین فاکتور است، پس از این مربی توقع می‌رود کمی حواسش به این حواشی که شکل خودزنی دارد، باشد.
 

 


Page Generated in 0.0305 sec