printlogo


کد خبر: 219122تاریخ: 1399/9/3 00:00
نقل قول

 نوشی‌صوفیانی: 
 گل‌گهر با گل آفساید برنده شد
داوود نوشی‌صوفیانی دروازه‌بان مس رفسنجان اعتقاد دارد تیمش استحقاق داشت مقابل گل‌گهر به پیروزی برسد: «بازی بدی نبود. دو تیم تلاش‌شان را کردند. گل‌گهر یک تیم قابل احترام است که هم بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و هم از یک کادر فنی خوب برخوردار است. به نظر من گل اول آنها آفساید بود که شیرازه تیم ما را از هم پاشید. روی گل اول گل‌گهر، آقای منشا و شاکری در آفساید بودند که از لحاظ روحی تیم ما را دچار مشکل کرد. در کل بازی خوبی بود و تیم ما عالی بازی کرد و استحقاق این را داشتیم که بازی را ببریم ولی باید از این شکست‌ها درس بگیریم و بتوانیم از بازی‌های بعدی نتیجه خوبی بگیریم و دو بازی اول را به فراموشی بسپاریم.»
 نوشی‌صوفیانی در مورد شکست در دو هفته ابتدایی لیگ برتر می‌گوید: «دو هفته اول با تیم‌هایی بازی داشتیم که برای قهرمانی بسته شده‌اند. با کادرفنی و بازیکنان خوبی که داریم، تیم را به جایگاه اصلیش می‌رسانیم و مطمئن باشید با آقای ربیعی در پایان لیگ جایگاه خوبی خواهیم داشت.» دروازه‌بان مس درباره بازی هفته بعد با آلومینیوم و تقابل با رسول خطیبی ادامه می‌دهد: «من شاگرد آقای خطیبی بودم و ما باید با قدرت به این بازی برویم و برنده شویم و دو باخت ابتدایی را جبران کنیم. با توکل بر خدا سعی می‌کنیم این بازی را ببریم.»
 
 
قریشی: ذوب‌آهن باید ۶ امتیاز می‌گرفت
ذوب‌آهن در دیداری عجیب و در حالی که در همان دقیقه اول با اخراج وحید محمدزاده ۱۰ نفره شده بود، توانست مقابل ماشین‌سازی به یک امتیاز دست یابد و دست خالی تبریز را ترک نکند. محمد قریشی بازیکن تیم ذوب‌آهن درباره بازی با ماشین‌سازی می‌گوید: «ما با برنامه بردن بازی به زمین رفته بودیم ولی با آن اتفاقی که به خاطر اشتباه داور در دقیقه یک رخ داد و وحید محمدزاده اخراج شد، برنامه‌های تاکتیکی ما به هم خورد و مجبور شدیم بیشتر دفاع کنیم. با این حال و حتی ۱۰ نفره هم روی چند ضربه ایستگاهی شانس پیروزی داشتیم ولی اخراج محمدزاده باعث شد ما طبق برنامه‌های کادرفنی محتاط‌تر بازی کنیم. نتوانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم ولی خدا را شکر توانستیم با یک یار کمتر امتیاز بگیریم.» قریشی درباره اشتباهات داوری در دو هفته ابتدایی هم توضیح می‌دهد: «در هفته اول و در مورد اشتباه داوری و پنالتی اشتباهی که برای فولاد گرفتند، من گفتم که خواهش می‌کنم داوران بیشتر تمرکز کنند. همانطور که ما حق اشتباه داریم، داوران هم حق اشتباه دارند ولی انگار این امر دارد از حد خودش خارج می‌شود و سرنوشت تیم را عوض می‌کند. ما می‌توانستیم با ۶ امتیاز در صدر جدول باشیم ولی ۴ امتیاز را از ما گرفتند.»
 
 
مهدی‌زاده: همه برای آقامحرم تلاش می‌کنیم
پس از شکستی که هفته اول سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان تجربه کرد، در هفته دوم مسابقات که زردپوشان از شاگردان رسول خطیبی میزبانی می‌کردند، محرم نویدکیا تغییرات زیادی در چینش نفراتش ایجاد کرد و یکی از این تغییرات، نیمکت‌نشینی پورقاز و رسیدن محمدرضا مهدی‌زاده به ترکیب اصلی بود تا در کنار محمد نژادمهدی زوج جدید خط دفاعی سپاهان باشد و در اولین حضور کنار هم موفق به بسته نگه داشتن دروازه پیام نیازمند شدند. مهدی‌زاده مدافع میانی سپاهان در رابطه با این بازی می‌گوید: «می‌دانستیم بازی سختی داریم. تیمی هستند که تازه امسال به لیگ برتر آمده‌اند ولی مربی و بازیکنان خوبی در ترکیب این تیم حضور داشتند. آنها به دنبال این بودند که حداقل امتیاز را بگیرند. در اینگونه بازی‌ها باید از فرصت‌های خودمان استفاده کنیم و خدا را شکر پس از باختی که در هفته اول داشتیم، باید می‌بردیم و این اتفاق افتاد.» مدافع میانی سپاهان در رابطه با حضورش در ترکیب اصلی بازی هم توضیح می‌دهد: «خب این نظر سرمربی است. با توجه به تاکتیک‌هایی که دارد، می‌تواند تصمیم بگیرد که چه بازیکنانی در زمین حضور داشته باشند. تیم ما در هر پست به نظرم دو، سه بازیکن خیلی خوب دارد و هر کسی بازی کند، می‌تواند به تیم کمک کند. خدا را شکر که در ترکیب بودم. همه سعی داریم اولین تجربه سرمربیگری محرم با نتایج خوب همراه باشد. همه دوستش داریم و تلاش می‌کنیم تیم نتیجه بگیرد.»

 


Page Generated in 0.0059 sec