printlogo


کد خبر: 219121تاریخ: 1399/9/3 00:00
خبر

 مدیرعامل جدید تراکتور انتخاب شد
مالک و هیأت مدیره باشگاه تراکتور، مدیرعامل و معاون ورزشی این باشگاه را منصوب کردند. محمدرضا زنوزی مالک و اعضای هیأت مدیره باشگاه تراکتور، پس از کناره‌گیری محمد علیپور از مدیرعاملی این باشگاه، سجاد سیاح را به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور انتخاب کردند. سیاح یک مدیر اقتصادی است و سابقه‌ای در مدیریت باشگاه‌های ورزشی ندارد. همچنین با تصمیم مالک و هیأت مدیره باشگاه تراکتور، هوشنگ نصیرزاده نیز به‌عنوان معاون ورزشی این باشگاه منصوب شد. نصیرزاده فصل گذشته مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز بود و قرار است از این پس فعالیت‌های ورزشی باشگاه تراکتور زیر نظر او انجام شود.
 
 سپاهان خواهان تمدید قرارداد دهقانی
رضا دهقانی وینگر سپاهان فصل گذشته به صورت قرضی پیراهن نساجی را بر تن کرد و بعد از اتمام فصل گذشته دوباره به سپاهان برگشت. این بازیکن یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد ولی مسئولان این باشگاه درصدد تمدید قرارداد دهقانی هستند. با این حال دهقانی هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده، این در حالی است که محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در بازی با آلومینیوم اراک از دهقانی استفاده نکرد.
 
قاسمی‌نژاد ۲ بازی مهم را از دست داد
امین قاسمی‌نژاد مهاجم شهر خودرو که در هفته اول لیگ برتر دو گل برای تیمش به ثمر رساند، چند روز پیش از ناحیه همسترینگ مصدوم شد. این بازیکن که بازی با پیکان در هفته دوم را از دست داد، نمی‌تواند تیمش را در بازی با صنعت‌نفت و پرسپولیس در هفته‌های سوم و چهارم همراهی کند. قاسمی‌نژاد برای بازگشت به تمرینات شهر خودرو حداقل نیاز به دو هفته زمان دارد.
 
 حمودی شاگرد کمالوند شد
علی حمودی مدافع پیشین استقلال که در چهار سال گذشته در پیکان بازی می‌کرد به تیم شاهین شهرداری بوشهر پیوست. حمودی سابقه بازی در تراکتور، سپاهان و فولاد خوزستان را هم در کارنامه دارد.
شاگردان فراز کمالوند در تیم شاهین، دیروز (یکشنبه) در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال به مصاف شهرداری آستارا رفتند که حمودی این بازی را از دست داد.

Page Generated in 0.0048 sec