printlogo


کد خبر: 219120تاریخ: 1399/9/3 00:00
حسینی:
با سهل‌انگاری داوران چهار امتیاز از دست دادیم

سیدعبدالله حسینی مدافع ذوب‌آهن اصفهان در مورد تساوی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته دوم لیگ برتر می‌گوید: «متأسفانه دقیقه یک اخراجی دادیم که کار را برای ما خیلی سخت کرد. ما واقعاً برای ۳ امتیاز این بازی به تبریز رفته بودیم و این اتفاق هم برایمان دور از دسترس نبود اما آن اخراج تیم را به شوک برد. البته بعد از آن هم بازی خوب پیش رفت، مسلماً تیمی که ۱۰ نفره می‌شود، لایه‌های دفاعی آن باید قوی‌تر شوند که در تیم ما این اتفاق رخ داد. رفته رفته به بازی مسلط شدیم، بهتر کار کردیم و چشم به ضدحمله‌ها داشتیم اما شرایط طوری پیش رفت که دقیقه ۸۰ گل خوردیم. بعد از آن تهاجمی بازی کردیم و خدا را شکر توانستیم در دقیقه ۹۰ مزد زحماتمان را بگیریم که حداقل دست خالی از زمین خارج نشویم.»
 حسینی در مورد گل تساوی که برای ذوب‌آهن به ثمر رساند، توضیح می‌دهد: «تیم ما خیلی زحمت کشید. وقتی ۱۰ نفره می‌شوید کار با استرس بیشتری دنبال می‌شود. تمام تلاشمان را کردیم که گل نخوریم. البته چه زمانی که صفر بر صفر بودیم و چه زمانی که گل خوردیم تلاش کردیم دروازه حریف را باز کنیم اما در دقیقه ۹۰ سعی کردیم با جاگیری خوب و روی کار تاکتیکی که در طول هفته خیلی آن را تمرین کرده بودیم گل بزنیم. زحمات کل تیم بود و خدا خواست که من آن را کامل و توپ را تبدیل به گل کنم.»
مدافع ذوب‌آهن در مورد اشتباهات داوری هم می‌گوید: «داورها هم انسان هستند و اشتباه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. آنها زحمت می‌کشند و قابل احترام هستند اما امیدوارم این اشتباهات کمتر شود. ما در این دو هفته 4 امتیاز از دست دادیم.»

Page Generated in 0.0053 sec