printlogo


کد خبر: 219117تاریخ: 1399/9/3 00:00
مصاحبه

امامعلی: خطای برزای پنالتی بود اما داور نگرفت
فراز امامعلی مهاجم مس رفسنجان معتقد است تیمش نیاز به زمان بیشتری دارد تا بازیکنان همدیگر را بشناسند. امامعلی درباره شکست برابر گل‌گهر می‌گوید: «ما بازی را خوب شروع کردیم اما متأسفانه روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم، البته این صحنه مشکوک به آفساید بود که فکر می‌کنم کارشناسان بتوانند نظر بدهند. در یک صحنه هم بهنام برزای درون محوطه جریمه روی من سوار شد و این خطا، پنالتی بود، آقای کوپال داور مسابقه هم به صحنه نزدیک بود اما نمی‌دانم چرا پنالتی نگرفت.» مهاجم مس رفسنجان در رابطه با دو شکست ابتدایی تیمش در لیگ برتر ادامه می‌دهد: «مس تیمی است که تازه به لیگ برتر آمده و توقعات نباید از تیم ما بیش از اندازه باشد. آقای ربیعی هم تیم خوبی جمع کرده اما مسأله مهم این است که بازیکنان مس نیاز به زمان دارند تا شناخت بیشتری از هم پیدا کرده و بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. این را هم باید در نظر گرفت که قرعه ما در دو هفته ابتدایی سخت بود.» امامعلی درباره عملکردش در دو بازی گذشته می‌گوید: «من همیشه در زمین تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیمم کمک کنم، البته در این دو بازی از عملکردم راضی نبودم، همانطور که گفتم ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا با یکدیگر هماهنگ شویم و مطمئناً در ادامه لیگ نتایج خوبی خواهیم گرفت.»
 
 
عباسیان: همسترینگم پاره نشده
معین عباسیان هافبک چپ‌پای پیکان یکی از غایبان بازی دیروز تیمش مقابل شهرخودرو بود. عباسیان در بازی هفته اول مقابل صنعت‌نفت آبادان مصدوم شد اما به خاطر اینکه تعویض‌های تیمش تمام شده بود نتوانست از زمین بیرون بیاید. هافبک پیکان درباره مصدومیتی که در بازی با صنعت‌نفت دچارش شد، می‌گوید: «من در دقیقه ۷۰ مصدوم شدم و دیگر شرایط بازی را نداشتم ولی نمی‌توانستم از زمین بیرون بیایم چون پیکان تعویض‌هایش را انجام داده بود. در آن دقایق هم بازی با نتیجه تساوی دنبال می‌شد و ما دنبال برد بودیم، متأسفانه بازی را باختیم و مصدومیت من هم بدتر شد. خدا را شکر که همسترینگم پاره نشده و باید از زحمات کادر پزشکی پیکان آقایان دهقانی و صابری تشکر کنم که تلاش می‌کنند تا هرچه زودتر به میادین برگردم.» عباسیان در ارتباط با اینکه گفته می‌شود تا یک ماه دور از میادین خواهد بود، ادامه می‌دهد: «امیدوارم تا دو، سه هفته دیگر بازی کنم و این مصدومیت را پشت سر بگذارم.»
 
 
امید خالدی: قول می‌دهم مس در لیگ برتر می‌ماند
تیم تازه صعود کرده مس رفسنجان، پس از شکست در برابر استقلال در هفته نخست، امیدوار بود در دربی کرمان مقابل گل‌گهر امتیاز لازم را کسب کند ولی آنها در برابر شاگردان قلعه‌نویی نتیجه را واگذار کردند تا وضعیت این تیم در جدول نگران کننده شود. امید خالدی در مورد دربی کرمان و شکست مس در برابر گل گهر می‌گوید: «تمام توان‌مان را گذاشتیم و به نیت برد رفته بودیم. حتی موقعیت‌های زیادی داشتیم و گل‌گهر را تحت فشار گذاشتیم اما بازیکنان گل‌گهر در نیمه دوم 3 توپ روی دروازه ما آوردند و 2 گل زدند در حالی‌ که ما نزدیک به 7 موقعیت خلق کردیم. کمترین حق ما تساوی بود. به مردم رفسنجان قول می‌دهم در لیگ برتر می‌مانیم.»
 

 


Page Generated in 0.0055 sec