printlogo


کد خبر: 219106تاریخ: 1399/9/3 00:00
خبر

نمایش قابل قبول شماره 9 در نخستین گام
پاقدم خوش کریمی برای قطر
در یکی از مسابقات هفته ششم لیگ ستارگان قطر، تیم قطر اس سی که برای نخستین بار علی کریمی را در ترکیب داشت، در استادیوم سحیم بن حمد با تیم رده ششمی الوکره دیدار کرد. تیم قطر اس سی در دقیقه ۱۷ صاحب یک ضربه پنالتی شد که یوسف بلایلی این فرصت را تبدیل به گل کرد تا یاران کریمی از تیم الوکره پیش بیفتند. روند دو شکست اخیر تیم القطر به پایان رسید و یاران علی کریمی موفق شدند به پیروزی یک بر صفر مقابل الوکره دست پیدا کنند و با کسب دومین برد این فصل شش امتیازی شوند، از قعر جدول بالا بروند و در جایگاه هشتم جدول لیگ ستارگان بایستند. علی کریمی که در نقل و انتقالات تابستانی از استقلال راهی قطر اس سی شده، در نخستین بازی برای این باشگاه حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل الوکره داشت. او که غیبتش در ترکیب استقلال به وضوح مشاهده می‌شود و محسوس است، با پیراهن شماره 9 قطر اس سی توانست بازی قابل قبولی به نمایش بگذارد و یکی از بازیکنان برتر زمین باشد. هافبکی که امیدوار است همراه قطر اس سی در لیگ ستارگان باقی بماند.
 
 
دروازه‌بان فرانسوی قافیه را نمی‌بازد
حسرت بیرانوند ادامه دارد
در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم رویال آنتورپ که علیرضا بیرانوند را مثل بازی‌های قبل جزو نفرات ذخیره داشت، در استادیوم دیاز آره‌نا به مصاف تیم رده یازدهمی اوستنده رفت. دروازه رویال آنتورپ و ژان بوتز فرانسوی که رقیب بیرانوند است، در دقیقه ۸۰ روی توپ ارسالی از کرنر و یک ضربه سر باز شد تا اوستنده در این مسابقه خانگی در آستانه برتری قرار بگیرد. عقب افتادن یاران بیرانوند تنها یک دقیقه ادامه داشت و رویال آنتورپ توانست در دقیقه ۸۱ با شوت پای چپ زمینی رافائلوف گل تساوی را به ثمر برساند. تیم رویال آنتورپ که در دو دیدار اخیر ژوپیر لیگ بلژیک یک شکست و یک مساوی داشت، این بار هم با تساوی یک بر یک مقابل اوستنده متوقف شد تا ۲۲ امتیازی شود و در رتبه پنجم بماند. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی آنتورپ که پس از پیوستن به تیم بلژیکی هنوز فرصت بازی به دست نیاورده، در دیدار با اوستنده برای پنجمین مسابقه متوالی روی نیمکت تیمش بود. در شرایطی که بازی‌ها به نیم‌فصل خود نزدیک شده، بیرانوند حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته است.
 
 
حضور 61 دقیقه‌ای سامان
توقف برنتفورد با قدوس
تیم فوتبال برنتفورد در حضور ۶۱ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود برابر وایکام واندرز متوقف شد. بر همین اساس و در ادامه مسابقات هفته دوازدهم چمپیونشیپ انگلیس، تیم برنتفورد که برخلاف بازی اخیرش سامان قدوس را در ترکیب و خط حمله داشت، در ورزشگاه آدامز پارک مقابل وایکام واندرز رده بیست و دومی قرار گرفت. برنتفورد که در دو هفته گذشته چمپیونشیپ انگلیس متوقف شده بود، این بار هم به تساوی بدون گل برابر وایکام واندرز رضایت داد تا ۱۷ امتیازی شود و در جایگاه یازدهم جدول بایستد. یاران قدوس در هفت مسابقه اخیر چمپیونشیپ تنها یک شکست داشتند و سه برد و سه مساوی به دست آوردند که دوباره توانستند به روند خوب خود ادامه بدهند. سامان قدوس، مهاجم ایرانی برنتفورد که در این فصل هفت بازی برای تیمش انجام داده بود، این بار هم ۶۱ دقیقه در زمین حضور داشت اما نتوانست بازی مؤثری به نمایش بگذارد.

 


Page Generated in 0.0103 sec