printlogo


کد خبر: 218922تاریخ: 1399/8/29 00:00
خبر

5/6 میلیون دلار پاداش در انتظار پرسپولیس
با مشخص شدن برگزاری تورنمنت جام باشگاه‌های جهانی که قرار است در قطر برگزار شود، میزان پاداش اعضای شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هم مشخص شد. پرسپولیس در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با پاداش هنگفت 4میلیون دلاری می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات باشگاهش را حل کند، ضمن اینکه تا همین الان هم پاداش کلانی را به‌خاطر صعود از مراحل مختلف و رسیدن به فینال (حدود 800هزار دلار) به دست آورده که البته هنوز به دست باشگاه نرسیده است. AFC به قهرمان لیگ قهرمانان 4میلیون دلار پاداش خواهد داد اما تیم قهرمان به مسابقات جام باشگاه‌های جهان خواهد رفت و در آن مسابقات هم پاداش کلانی از فیفا می‌گیرد. پرسپولیس در صورت صعود به این مسابقات حتی اگر در مرحله گروهی در هر دو مسابقه خود شکست بخورد و از دور مسابقات حذف شود 5/2میلیون دلار پاداش خواهد گرفت و می‌تواند با پاداش‌هایی که تا الان به نام خود کرده بیش از 7میلیون دلار به جیب بزند که برای یک تیم ایرانی یک اتفاق عظیم و فوق‌العاده بزرگ است، بخصوص در سالی که به‌خاطر شرایط کرونایی و مشکلات عمده اقتصادی درآمدزایی در فوتبال حتی برای بزرگترین باشگاه‌های فوتبال دنیا کار فوق‌العاده دشواری شده است. این پاداش کلان یک‌بار برای همیشه می‌تواند مشکلات مالی پرسپولیس را تمام کرده و این باشگاه را تبدیل به ثروتمندترین باشگاه ایرانی کند.
 
 
دردسر متمم‌های میلیاردی
محمدحسین کنعانی‌زادگان،سیامک نعمتی، مهدی عبدی و چند بازیکن دیگر پرسپولیس طبق مفاد مندرج در قراردادهای‌شان برای ادامه حضور در این تیم باید با باشگاه به توافق جدید مالی برسند؛ اتفاقی که تاکنون تنها برای کنعانی‌زادگان افتاده تا مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با افزودن بیش از یک‌میلیارد تومانی به قراردادش در جمع سرخ‌پوشان باقی بماند. علاوه بر بازیکنان این تیم، مبلغ قرارداد اعضای کادر فنی نیز قرار است متمم مالی داشته باشد. یحیی گل‌محمدی و دو دستیار وی پس از قهرمانی این تیم در دوره قبلی مسابقات لیگ برتر خواهان رسیدگی به بند مربوط به افزایش مبلغ قرارداد خود شده بودند اما این موضوع به‌دلیل حاشیه‌های وقت باشگاه در دوران سرپرستی مهدی رسول‌پناه به تعویق افتاد تا حالا دوباره زمزمه‌های این درخواست به اتاق مدیرعامل جدید برسد. متمم‌های مالی برای بازیکنان و مربیان فعلی پرسپولیس مبلغی نزدیک به ۱۰میلیارد تومان به هزینه‌های این باشگاه می‌افزاید و باشگاه را موظف به پرداخت آن کند.
 
 
لک محبوب‌ترین شد
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز پیش به معرفی تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب پرداخت اما در پایان این خبر یک نظرسنجی دیگر هم برگزار شد تا هواداران، بازیکن مورد علاقه خود در لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب را انتخاب کنند که این نظرسنجی دیروز به پایان رسید. حامد لک، دروازه‌بان پرسپولیس با کسب 55/41درصد آرا به‌عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. مهدی قایدی، مهاجم استقلال با کسب 5/37درصد آرا در رده دوم ایستاد. بشار رسن و ارسلان مطهری هم به‌ترتیب با کسب 69/10 و 41/4درصد آرا در رده سوم و چهارم قرار گرفتند.
 

 


Page Generated in 0.0069 sec