printlogo


کد خبر: 218915تاریخ: 1399/8/29 00:00
خبر

احتمال شکایت حقوقی بازیکنان واترپلو از پرسپولیس
بازیکنان تیم واترپلوی پرسپولیس احتمالاً اگر پیگیری‌های آنها بابت دریافت مطالبات معوقه شان از باشگاه پرسپولیس تهران به نتیجه نرسد قطعاً از طریق مراجع قضایی از این باشگاه شکایت می‌کنند! تیم واترپلوی پرسپولیس در فصل قبل از رقابت‌های لیگ برتر به عنوان قهرمانی رسید، اما با وجود این، تیم هنوز مطالبات بازیکنان را پرداخت نکرده است. فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو هم بارها این موضوع را پیگیری کرده اما هنوز هم بازیکنان موفق به دریافت ریالی از مطالبات خود نشده‌اند. البته گفته می‌شود این تیم برای فصل آینده هم اعلام آمادگی کرده است که طبق قوانین فدراسیون تا تسویه کامل مبالغ قرارداد بازیکنان و پرداخت حق ورودی فدراسیون، مجوز حضور این تیم در لیگ صادر نمی‌شود. مطالبات تیم ملی واترپلو و شنا پرسپولیس در فصل قبل از رقابت‌های لیگ برتر حدود ۵۰۰ میلیون تومان است که برای باشگاه پرسپولیس رقمی نیست اما مشخص نیست که چرا برای پرداختش به این تیم امروز و فردا می‌کند. سهیل رستمیان عضو تیم واترپلوی این باشگاه می‌گوید که اگر پیگیری‌ها به نتیجه نرسد برخلاف میل باطنی مجبور به شکایت از تیم پرسپولیس می‌شوند.
 
معرفی میزبانان مسابقات جهانی کشتی در سال ۲۰۲۱
نروژ میزبان رقابت‌های جهانی بزرگسالان
میزبانان و تاریخ برگزاری مسابقات جهانی کشتی پس از تأیید اتحادیه جهانی مشخص و اعلام شد. اتحادیه جهانی کشتی، اسامی کشور‌های میزبان مسابقات جهانی رده‌های سنی مختلف در سال ۲۰۲۱ میلادی را اعلام کرد که در این تقویم شهر اسلو نروژ روز‌های دهم تا هجدهم مهرماه سال ۱۴۰۰ میزبان مسابقات جهانی کشتی در رده سنی بزرگسالان خواهد بود. این تصمیم را اتحادیه جهانی در حالی اتخاذ کرده که در سال برگزاری بازی‌های المپیک مسابقات جهانی برگزار نمی‌شد اما با توجه به شرایط خاصی که پیش آمد و بازی‌های المپیک یکسال به تعویق افتاد، باعث شد تا اتحادیه تصمیم به برگزاری مسابقات جهانی در سال برگزاری بازی‌های المپیک بگیرد.
نزدیک به یکسال است که برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است اما حالا اتحادیه جهانی با معرفی کشورهای میزبان مسابقات مختلف سعی دارد که شرایط را برای رقابت‌های جهانی مهیا کند. بر اساس اعلام اتحادیه جهانی، مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی بوداپست مجارستان است که در تاریخ ۲۸ تیر تا ۳ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. مسابقات قهرمانی جوانان جهان هم به میزبانی اوفا در کشور روسیه در ۲۵ تا ۳۱ مرداد انجام می‌شود. میزبانی رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان در حالی به اسلو نروژ رسید که اتحادیه جهانی کشتی تاریخ این مسابقات را ۱۰ تا ۱۸ مهر اعلام کرده است. مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان هم به یونان رسیده و مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان (امیدها) ۱۰ تا ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در بلگراد صربستان برگزار می‌شود.
همچنین میزبانی رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی به شهر آلماتی قزاقستان رسیده که اتحادیه جهانی کشتی روز‌های ۲۸ بهمن تا ۳ اسفندماه سال جاری را زمان برگزاری این مسابقات اعلام کرده است. البته با توجه به شیوع گسترده کرونا در سراسر دنیا به نظر می‌رسد که شاید برگزاری قهرمانی آسیا هم در این تاریخ عملی نباشد. مسابقات کشتی نوجوانان آسیا در روز‌های ۳ تا ۶ تیرماه سال ۱۴۰۰ به میزبانی شهر دهلی‌نو هند و رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا نیز در روز‌های ۱۵ تا ۲۰ تیرماه سال ۱۴۰۰ به میزبانی شهر بانکوک تایلند برگزار می‌شود. اتحادیه جهانی به دنبال رونق دوباره کشتی به هر قیمتی است اما با توجه به گستردگی بیماری کرونا بسیاری از کشورها برای برگزاری اردوها و مسابقات داخلی خود با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند. شاید اگر این کشورها نتوانند به همین زودی شروع به برگزاری مسابقات خود کنند، بعید است که بتوانند یک تیم آماده و قدرتمند را هم راهی مسابقات قاره‌ای و جهانی کنند. مسابقات جهانی صربستان هم که قرار بود آذر ماه برگزار شود، قربانی همین ماجرا شد.
 
دانشگاه آزاد قهرمان لیگ نیمه کاره دوچرخه سواری
با اعلام رسمی تعطیلی لیگ جاده از سوی فدراسیون دوچرخه سواری، تیم دانشگاه آزاد تبریز قهرمان لیگ برتر جاده شد.  با توجه به تشدید ویروس کرونا و نزدیک شدن به پایان فصل مسابقات در سال ۲۰۲۰،  پس از بررسی‌های کمیته فنی مسابقات، رسماً مسابقات لیگ برتر جاده تعطیل اعلام شد. در پایان نیز تیم دانشگاه آزاد تبریز با مجموع امتیاز۷۱۶، قهرمان لیگ برتر جاده شد. تیم فولاد مبارکه سپاهان با مجموع امتیاز۶۷۲ در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم مس کرمان هم با مجموع امتیاز ۵۳۹ در رده سوم جای گرفت. کاپ قهرمانی تیم‌ها در اولین مرحله لیگ بعد طی مراسمی اهدا می‌شود.
 

Page Generated in 0.0053 sec