printlogo


کد خبر: 218901تاریخ: 1399/8/29 00:00
خبر

پنجره نقل و انتقالاتی صنعت‌نفت باز شد
در فاصله چند ساعت تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، باشگاه صنعت‌نفت آبادان اعلام کرد که با پرداخت مطالبات سه بازیکن خارجی‌اش، اجازه ادامه فعالیت در بازار را پیدا کرده است. آگوستو سزار، جاناتان بالوتلی و عزیز سی بی کوف سه بازیکنی هستند که مطالباتشان دیروز از سوی مدیریت صنعت‌نفت پرداخت شده و محرومیت این تیم هم از بین رفته است. این در حالی است که صنعت‌نفت سه‌شنبه بدون بازیکن جدید خود توانست پیکان را شکست دهد اما حالا با امضای قرارداد جدید بازیکنانش، امکان حضور پرقدرت در لیگ بیستم را خواهد داشت.
 
محرومیت موقت آذری نقض شد
سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد از سوی کمیته اخلاق موقتاً محروم شد و بیست روز از این صدور حکم گذشت و این حکم تمدید نشد. 
بعد از اعتراض آذری به این رأی در کمیته استیناف، این کمیته دستور موقت محرومیت مدیرعامل فولاد را نقض کرده است تا فعالیت فوتبالی سعید آذری مشکلی نداشته باشد. در این مورد علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف می‌گوید: «کمیته اخلاق دستور موقتی را صادر کرده بود که ما آن را تا رسیدگی به اصل پرونده سعید آذری نقض کردیم.»
  
دروازه‌بان جوان پیکان نیامده، مصدوم شد
تیم پیکان تهران در حالی مقابل صنعت‌نفت آبادان شکست را پذیرا شد که در ترکیب این تیم نفرات جوانی به میدان رفتند. 
یکی از این بازیکنان علیرضا رضایی دروازه‌بان جوانی بود که با نظر مهدی تارتار فرصت فیکس شدن را یافت و درون چارچوب تیمش قرار گرفت. رضایی که اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کرد اگرچه در یکی، دو صحنه خوب کار کرد اما یک پنالتی به تیم حریف داد و منجر به گل اول صنعت‌نفت آبادان شد.
 بدشانسی این دروازه‌بان جوان وقتی تکمیل شد که دستش به شدت آسیب دید. استخوان مچ دست او در جریان بازی دچار مصدومیت شدید شد و قرار است زیر نظر پزشکان پیکان معاینه شود. با این تفاسیر احتمال اینکه رضایی بازی بعدی تیمش را از دست بدهد زیاد است و باید دید میزان آسیب‌دیدگی‌اش چقدر 
است.

Page Generated in 0.0053 sec