printlogo


کد خبر: 218900تاریخ: 1399/8/29 00:00
مصاحبه و خبر

  امیرآبادی فراهانی: وزارت صمت تأیید کرد
دوربین‌های وزارتخانه حضور مجیدی را ثبت کردند
 
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی دیروز (چهارشنبه 28 آبان) در حاشیه جلسه علنی و در جمع خبرنگاران درباره توئیت خود که به موضوع تقاضای فرهاد مجیدی برای دریافت ارز دولتی اختصاص داشت، توضیح داد: «حدود یک ماه پیش یکی از واردکنندگان غله کشور به من گزارش داد که برخی از فوتبالیست‌ها در وزارت صنعت رفت و آمد دارند و در حال گرفتن ارز برای شرکت‌هایی هستند که به نام خودشان نیست.»
او گفت: «این فرد ادعا کرد که بنده با یکی از افراد (فرهاد مجیدی) درگیر شده‌ام و به او اعتراض کرده‌ام که شما اینجا چه می‌کنید؟ مگر حرفه‌تان فوتبال نیست؟ به دنبال این جریان من به وزارت صنعت نامه نوشتم و خواستم که این موضوع را بررسی کند، نامه بنده به تاریخ ۲ مهر امسال بود که پاسخ آن نیز در ۱۹ آبان برای من آمد که قید شده بود فرهاد مجیدی به دفتر خدمات بازرگانی مراجعه کرده و درخواست وی در کارگروه تخصیص ارز دولتی مورد تأیید قرار گرفته و نهایتاً ۹ ثبت سفارش به نام شرکت‌هایی که البته مالکشان آقای مجیدی نیست صورت گرفته است.»
امیرآبادی فراهانی تأکید کرد: «البته امکان دارد ایشان عضو هیأت مدیره و یا صاحب شرکتی نباشد، اما دوربین‌های وزارتخانه حضور او را ثبت کرده و مسئولانی که با او برای دریافت ارز در ارتباط بودند نیز حاضر هستند.»
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: «برخی از واردکنندگان نهاده‌های دامی کشور نیز مجیدی را در وزارتخانه رصد کردند، البته یکی دیگر از فوتبالیست‌های مشهور نیز برای یک شرکت معدنی تقاضای واردات نهاده‌های دامی کرده بنابراین بنده به وی توصیه می‌کنم که دست از این کار خود بردارد چرا که در حال استعلام هستم و چنانچه پاسخ آن دریافت شود گزارش را به مردم ارائه خواهم داد.»
امیرآبادی فراهانی تأکید کرد: «شب گذشته شخصی که درخواست تقاضای تحویل ارز دولتی را از آقای مجیدی دریافت کرده با بنده تماس گرفت و درخواست کرد که کوتاه بیایم و مشکل حل شود، البته یکی از نمایندگان پیشین مجلس نیز به بنده زنگ زد و گفت که آقای مجیدی درخواست دارد تا با من ملاقات کند و گفت که اسناد را به ایشان نشان دهید چرا که مدعی است ارز دولتی نگرفته است.»
 
 
رکورد: هواداران کلمبیا خواهان برکناری کی‌روش هستند
 
 به نقل از نشریه «رکورد» پرتغال، شکست سنگین 6 بر یک کلمبیا مقابل اکوادور باعث شده تا کارلوس کی‌روش در وضعیت بدی قرار بگیرد و رسانه‌ها و هواداران کلمبیا خواهان برکناری این مربی پرتغالی شدند. کارلوس کی‌روش اگرچه بعد از بازی هواداران را به آرامش دعوت کرده ولی هواداران در صفحات مجازی بعد از این باخت سنگین که در 43 سال گذشته بی‌سابقه بوده، خواهان برکناری فوری سرمربی پرتغالی شدند.
تیم ملی کلمبیا با هدایت کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران این روزها وضعیت خوبی ندارد. کلمبیا اکنون با گذشت 4 بازی از مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 با کسب 4 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.
 
 
آغاز اردوهای تیم فوتبال جوانان از اول آذر
 
 میرشاد ماجدی درباره انتخاب کادر فنی جدید تیم ملی جوانان که با واکنش‌های مختلفی رو به رو شده، این‌طور توضیح داد: «جلسات متعددی پس از جدایی پرویز مظلومی از تیم ملی جوانان با حضور کمیته فنی و توسعه، دبیرکل و سرپرست فدراسیون برگزار شد. چند گزینه در این باره مدنظر بود و در نهایت با تصمیمات کمیته فنی، انتخاب مدیر فنی و سرمربی تیم جوانان انجام شد.»
او گفت: «داود مهابادی از مربیان جوان و خوشنام فوتبال ایران است که سابقه سال‌ها فعالیت در رده باشگاهی را دارد و در دوران بازی هم تجارب ارزنده‌ای کسب کرده است. در کنار مهابادی هم از حضور حمید درخشان، مربی کهنه‌کار فوتبال کشور بهره‌مند خواهیم شد و در نهایت ترکیب خوبی تیم ملی جوانان را هدایت خواهند کرد. برنامه ریزی صورت گرفته این است که بلافاصله اردوهای بعدی آغاز شود تا تیم جوانان با تدارکات کامل به مسابقات برود.»
ماجدی تأکید کرد: «تیم ملی جوانان با توجه به تأیید کمیته پزشکی از اول آذر اردوهای خود را آغاز می‌کند. در حال رایزنی با برخی کشورها هستیم تا بازی‌های تدارکاتی را برگزار کنیم. دغدغه تیم‌های حریف برای بازی دوستانه هم مانند ما انجام پروتکل‌ها هست. به هر حال توان و تلاش مان را ادامه می‌دهیم تا تیم ملی جوانان با بهترین آمادگی راهی مسابقات شود.» 
 

Page Generated in 0.0058 sec