printlogo


کد خبر: 218892تاریخ: 1399/8/29 00:00
ژیرو به رکورد آنری نزدیک‌تر شد:
به نیش و کنایه عادت کرده‌ام

اولیویه ژیرو دو گل زد و فرانسه توانست سوئد را در لیگ ملت‌های اروپا با نتیجه چهار بر دو شکست دهد. فرانسه با برد مقابل پرتغال صعودش را قطعی کرده بود، ولی سوئد با شکست در این دیدار به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به کرواسی قعرنشین گروه شد و به لیگ ب سقوط کرد. ژیرو پس از این دیدار گفت، با انتقادات اخیری که از او شده مشکلی ندارد چون به نیش و طعنه عادت کرده است.
ژیرو در باخت دو بر صفر فرانسه مقابل فنلاند در دیداری دوستانه، تنها سه پاس درست بیشتر از استیو مانداندا، درواز‌ه‌بان تیم داد. او همچنین بعد از مانداندا، کمترین لمس توپ را در میان بازیکنان فرانسه داشت.
مهاجم چلسی در بازی مقابل پرتغال نیمکت‌نشین شد اما سپس برابر سوئد دو گل زد و آمار گل‌های ملی‌اش را به 44 رساند، یعنی تنها 7 گل کمتر از رکورد تیری آنری در تیم ملی فرانسه: «ما مقابل فنلاند بسیار حسرت خوردیم و ناامید شدیم. ما می‌خواستیم از آن بازی درس بگیریم و توانستیم مقابل پرتغال واکنش نشان دهیم و با شایستگی پیروز شویم. حالا با اینکه همه چیز بی‌نقص نیست اما احساس رضایت داریم. من حس انتقام نداشتم. من به نیش و کنایه عادت دارم. این ماجرای همیشگی دوران بازی من بوده است. این حرف‌ها به من قدرت می‌بخشد. من مشکلی با این مسائل ندارم.»
دیدیه دشان، مربی تیم فرانسه هم گفت که ژیرو باید به فکر ترک چلسی باشد. او در این فصل تنها یک بار در ترکیب ثابت قرار گرفته است و دشان می‌گوید ژیرو باید پیش از جام ملت‌های اروپا بیشتر در تیم باشگاهی‌اش بازی کند. با دو گلی که ژیرو زد، سال 2020 را به عنوان بهترین گلزن سال فرانسه به پایان رساند، عنوانی که در شش سال گذشته، پنج بار به او رسیده است. دشان می‌گوید: «بازیکنان جوانی آمده‌اند و مهم است که بازی‌شان را دیدیم. بازیکنان قدیمی هم هستند، هرچند که برخی از آنها مثل اولیویه ژیرو دچار مشکل هستند. البته، او باید با این اوضاع از نظر روانی و فیزیکی کنار بیاید اما امروز او در این جایگاه است و دو گل دیگر به ثمر رسانده است.»
 

Page Generated in 0.0063 sec