printlogo


کد خبر: 218887تاریخ: 1399/8/29 00:00
مددی: نمی‌خواهیم قرارداد مظاهری را کسر کنیم

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مطالب عنوان‌شده از سوی زکریا مرادی که اعلام کرده بود به‌خاطر کم‌کاری مدیریت مجبور به جدایی شده می‌گوید: «ایشان باید در کمیته انضباطی باشگاه پاسخگوی رفتار ناشایستش باشد. ایشان مدعی شده من او را به اتاقم راه نداده‌ام در صورتی که چند روز به دفتر باشگاه آمد و من به او گفتم مشکل دارید و باید آن را حل کنیم. حتی زمانی که تیم می‌خواست به قطر اعزام شود من بابت ایشان چند روزی به حوزه نظام وظیفه می‌رفتم. او حتی در آن برهه به ما قول داد مشکلش را حل خواهد کرد. او دانشجوی اخراجی است و خودش باید مشکلش را حل کند. باشگاه وظیفه ندارد کارهای بازیکن اخراجی دانشگاه را پیگیری کند. کاپیتان تیم ما یعنی وریا غفوری، خودش به‌شخصه به‌دنبال حل مشکلات مالیاتش است. شما می‌توانید از مدیر برنامه مرادی بپرسید چقدر باشگاه در برهه‌های مختلف پیگیر حل مشکل این بازیکن بود.» 
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص اینکه شایع شده رشید مظاهری پس از مذاکره با وی با ناراحتی از باشگاه خارج شده است، می‌گوید: «این هم از آ‌ن مورد حرف‌هایی است که متأسفانه کذب است. خیلی مذاکرات خوبی با ایشان داشتیم و اصلاً بحثی در خصوص اینکه باید از قراردادش مبلغی کسر یا بندی حذف شود نداشتیم.» 
مددی درباره اینکه ظاهراً از مبلغ قرارداد شجاعیان کم شده است نیز اینطور می‌گوید: «ما هیچ مبلغی از قرارداد شجاعیان کم نکرده‌ایم، حتی خود ایشان تمایل داشت قراردادش یک‌ساله باشد، بعد همه جا گفته می‌شود باشگاه قرارداد این بازیکن را یک‌ساله کرده است.»
سرپرست مدیرعاملی درباره انتقاداتی که به وی در خصوص فراری دادن بازیکنان جوان مطرح شده است، می‌گوید: «‌کدام بازیکن جوانی در زمان مدیریت بنده از تیم جدا شده است؟ شاهین طاهرخانی و امیرحسین کارگر دو بازیکنی بودند که با نامه کتبی سرمربی از تیم جدا شدند و این موضوع چه ربطی به بنده دارد.»
 

Page Generated in 0.0054 sec