printlogo


کد خبر: 218884تاریخ: 1399/8/29 00:00
مصاحبه و خبر

نیکبخت: مدیران برای اسم و رسم به استقلال می‌آیند
علیرضا نیکبخت‌واحدی، هافبک سابق استقلال در خصوص حواشی ایجادشده اخیر در باشگاه استقلال می‌گوید: «واقعاً باید تأسف خورد برای مدیرانی که برای اسم و رسم و محبوبیت به باشگاه استقلال می‌آیند و آنقدر علیه هم مدرک دارند که تیم را به این روز انداخته‌اند. شما که می‌توانستید استراماچونی را بیاورید، چرا گذاشتید برود و الان حرف می‌زنید؟ باشگاه می‌توانست قرارداد استراماچونی را که محبوب مردم بود تمدید کند، اما به‌خاطر کج‌سلیقگی باعث شد این مربی به استقلال نیاید و حالا که این همه مدت از این ماجرا گذشته می‌آیند در برنامه زنده مدرک رو می‌کنند.» نیکبخت در ادامه می‌گوید: «مردم ما به اندازه کافی فوتبال را می‌فهمند و می‌دانند چه کسی برای منافع خودش به باشگاه استقلال آمده و چه کسی برای خدمت به این باشگاه. من قبلاً هم گفتم این آقایان به درد استقلال نمی‌خوردند. ما چه زمانی در دوران مدیریت اولیایی و فتح‌الله‌زاده این مشکلات را داشتیم؟» نیکبخت در پایان می‌گوید: «کسانی به باشگاه استقلال آمدند که از این باشگاه باج می‌گیرند و به استقلال هم پولی ندادند؛ یعنی آقایی که به ایتالیا رفت نمی‌دانست نمی‌تواند استرا را بیاورد؟»
 
 
خطر رفع شد؛ رضاوند برگشت
تمرین دیروز (چهارشنبه) تیم استقلال در زمین مجموعه ورزشی انقلاب در شرایطی برگزار شد که محمد نادری، سیداحمد موسوی و سیاوش یزدانی به‌دلیل ابتلا به کرونا و مصدومیت غایب بودند. 
آرش رضاوند که روز سه‌شنبه با استقلالی‌ها تمرین نکرده بود و گفته می‌شد احتمال مبتلا شدنش به بیماری کرونا وجود دارد، دیروز در برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شرکت کرد و مشخص شد از این بابت مشکلی ندارد. 
آرش داجلیری، بازیکن جوان استقلال بعد از پایان قرنطینه کرونایی به تمرینات این تیم بازگشت. نصرالله عبداللهی در تمرین دیروز آبی‌پوشان حضور داشت و برای دقایقی با فکری و برهانی به صحبت پرداخت. 
استقلال هفته دوم سختی را خواهد داشت. فکری باید مقابل تیمی قرار بگیرد که مربی‌اش از جنس استقلال بوده و هیچگاه نمی‌خواسته از استقلال ببازد. استقلالی‌ها باید در اهواز مقابل شاگردان نکونام قرار بگیرند و از این بابت کار آنها سخت خواهد شد. 
تیم استقلال سال‌هاست نتوانسته جام قهرمانی را بالای سر بگیرد و از این بابت هواداران این تیم ناراضی هستند، به همین دلیل باید در فصل بیستم استقلالی‌ها تمام تلاش خود را برای رسیدن به قهرمانی انجام دهند.
 
 
قرارداد پرحرف شجاعیان!
داریوش شجاعیان، هافبک استقلال که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده بود، پس از مذاکره با مسئولان این باشگاه برای تمدید قراردادش به توافق رسید. 
بعد از اینکه باشگاه استقلال با شجاعیان قراردادی یک‌ساله منعقد کرد، برخی هواداران این تیم نسبت به این مسأله و اینکه چرا مدت زمان این قرارداد دوساله نبوده است اعتراض کردند. 
پیگیری‌ها نشان می‌دهد عقد قرارداد یک‌ساله درخواست شجاعیان از مسئولان استقلال بوده و این بازیکن نمی‌خواسته قراردادش را برای مدت طولانی‌تری ببندد. 
از این قرارداد همچنین هیچ مبلغی کسر نشده است. 
شجاعیان در مدت حضورش در استقلال دوبار رباط صلیبی پاره کرد و مدت طولانی نتوانست برای استقلال بازی کند و فصل گذشته هم در کنار استقلالی‌ها نبود اما شجاعیان برای فصل جاری عطش زیادی برای بازی کردن دارد. 
شاید هم همین مصدومیت‌های پی‌درپی باعث شده قرارداد این بازیکن یک‌ساله بسته شود.
 

 


Page Generated in 0.0060 sec