printlogo


کد خبر: 218861تاریخ: 1399/8/28 00:00
گزارش اختصاصی از رختکن پرتغال

هومن جعفری
 
یک طوری شده که آدم دیگر به رفیقش هم نمی‌تواند ویس بدهد بگوید داداش سر راه می‌آیی دو کیلو خیار بخر! امکان دارد میثاقی در برنامه‌اش همین رو پخش کند. آن وقت باید مدام به این سؤال پاسخ بدهی که ماستشو بگو! خیار رو برای چی می‌خواستی بخری؟
نتیجه اخلاقی: به آدم‌هایی که شما را به پوست خیار می‌فروشند، سفارش خرید خیار ندهید. شما را می‌فروشند به نخستین ماست فروشی که از راه رسید!
*
به سرمربی پرتغال گفته‌اند: داداش رونالدو فقط هفت تا گل تا شکستن رکورد علی دایی فاصله دارد. این برای شما اهمیتی دارد؟
استاد سانتوس هم در گفت‌وگو با نشریه پرتغالی ابولا با رد این شایعات فرموده: «نه، اصلاً اینطور نیست. هیچکس تنها به کریستیانو فکر نمی‌کند. بازیکنان دیگر ما به این فکر نخواهند کرد که خودشان گل نزنند و شانس را در اختیار کس دیگری بگذارند. حتی کریستیانو هم چنین خواسته‌ای ندارد. کریستیانو هر وقت که لازم باشد گل می‌زند. بازیکنان دیگر ما به این چیزها فکر نمی‌کنند.»
حالا اینها برای دکور کار است. داخل رختکن پرتغال که اصلاً سانتوس را راه نمی‌دهند و همه کارها دست اوس خوزه، مربی بچگی‌های رونالدو است که اسماً به عنوان تدارکات اما رسماً به عنوان همه کاره تیم، کار را در‌می‌آورد. این آقای سانتوس گاهی وقت‌ها رد می‌دهد و اگر در رختکن را برایش باز کنند، می‌رود از کمدش یک سیگاری برمی‌دارد و با کسب اجازه از رونالدو آن را بیرون راهرو می‌کشد.
داخل رختکن اوس خوزه همه را دور هم جمع می‌کند و می‌گوید: «خب نفله‌ها خوب گوش کنید این بازی همتون برای حاجی رونالدو بازی می‌کنید. نفله‌بازی در نیارید، خوزه بازی در نیارید، خوره بازی هم در نیارید. هرکدومتون تو این بازی گل بزنید یا پاس گل رو به کسی بدید غیر از ایشون، با تیم ملی خداحافظی کنید.»

 


Page Generated in 0.0056 sec