printlogo


کد خبر: 218855تاریخ: 1399/8/28 00:00
منهای لیگ برتر

در نیم‌فصل اول فقط می‌خواهیم تیم خوبی بسازیم

کمالوند: قبول مسئولیت شاهین کار سختی بود
فراز کمالوند سرمربی شاهین بوشهر معتقد است تا نیم‌فصل فقط باید به دنبال حفظ تیمش در جایگاه مطلوبی باشد: «واقعیت این است که ما تمام تلاش‌مان را کردیم تا در مدت زمان محدودی که داریم یک تیم خوب را آماده و روانه مسابقات کنیم اما مشکلات زیادی داشتیم. همانطور که می‌دانید به غیر از دو سه نفر سایر بازیکنان فصل گذشته جدا شده بودند و مجبور بودیم یک تیم جدید را آماده کنیم. تاکنون حدود ۱۰ جلسه تمرین کرده‌ایم که این تمرینات هم بیشتر به انتخاب بازیکنان گذشته است. با تمام احترامی که برای بازیکنان جذب شده قائل هستم اما باید بگویم زمانی یارگیری را شروع کردیم که بسیاری نفرات مطرح‌تر به تیم‌های دیگر رفته بودند و به نوعی بازیکنانی که باقی مانده بودند را جذب کنیم. شاید اگر زودتر کارمان را شروع می‌کردیم می‌توانستیم نفرات بهتری را هم به خدمت بگیریم. با وضعیتی که الان تیم ما دارد، تمام هدف‌مان این است که تا نیم‌فصل یک تیم خوب را بسازیم و جایگاهی آبرومند برایش کسب کنیم و بعد از آن با تقویت تیم در نیم‌فصل شرایط بهتری را رقم بزنیم. قبول مسئولیت در اینچنین شرایطی واقعاً سخت بود.»
 
 
 امید مشهدی‌ها به بازگشت تیم محبوب‌شان
سعید خانی سرمربی ابومسلم شد 
پس از رایزنی‌های فراوان سرانجام کادرفنی ابومسلم مشخص شدند و قرار است به زودی کار خود را در جمع مشکی‌پوشان مشهدی آغاز کنند. پس از مذاکرات طولانی‌مدت با چندین گزینه سرمربیگری، با اعلام محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه ابومسلم، «سعید خانی» کاپیتان وفادار و ارزشمند باشگاه ابومسلم در اواخر دهه ۸۰ به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی شد. محمدرضا عباسی مدیرعامل ابومسلم درباره انتخاب سرمربی جدید گفت: «سعید خانی مدرک مربیگری A آسیا را دارد و از سرمایه‌های ارزشمند مربیگری به شمار می‌رود و در زمره مربیان نسل جدید فوتبال ایران است؛ با اطمینان کامل به توانایی‌های ایشان، به جمع‌بندی کافی رسیدیم تا سکان تیم احیا‌شده و ریشه‌دار ابومسلم که زمانی سعید خانی عزیز در آن بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بست به او بسپاریم و با قدرت از انتخاب خود حمایت می‌کنیم و به تکرار دوباره روزهای خوش با هدایت سعید خانی امیدواریم.» حالا نگاه مشهدی‌ها به ابومسلم است و امید دارند امسال با موفقیت در لیگ سه بتواند آرام آرام به سطح اول فوتبال ایران نزدیک شود.
 
 
 محمودزاده: همه تیم‌ها باید به ایفمارک بروند
لیگ یکی‌ها تا امروز مدارک را بفرستند
فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ یک در مورد وضعیت شروع این رقابت‌ها می‌گوید: «با توجه به اینکه طبق برنامه شروع لیگ یک از روز ۲ آذر است و با توجه به شرایط خاص کرونایی که ممکن است مراکز استان‌ها تعطیل شوند به همین دلیل از تمامی باشگاه‌های لیگ یک خواسته‌ایم که حداکثر تا پایان امروز (چهارشنبه) مدارک خود را به سازمان لیگ فوتبال ارائه کنند. تمامی باشگاه‌ها باید تا پایان وقت اداری امروز مدارک خود را در سامانه موردنظر بارگذاری کرده و اصل مدارک ‌خود را هم به سازمان لیگ تحویل دهند. از سویی دیگر تمامی بازیکنان باشگاه‌های لیگ یکی موظف هستند در آزمایشات پزشکی پیش از فصل ایفمارک شرکت کنند که به جز چند باشگاه تمامی باشگاه‌ها در این آزمایش‌ها شرکت کرده‌اند و باشگاه‌های باقی‌مانده هم باید چنین اقدامی را انجام بدهند.»
محمودزاده در مورد شرایط میزبانی تیم‌های تازه صعود کرده هم ادامه می‌دهد: «در سه ماهه اخیر من از تمامی این ورزشگاه‌‌ها بازدید کرده‌ام. تیم‌های شهرداری آستارا، چوکای تالش و استقلال ملاثانی تا زمان آماده شدن ورزشگاه‌های خانگی خود باید در ورزشگاه‌های مراکز استان‌هایشان به میدان بروند.»

 


Page Generated in 0.0046 sec