printlogo


کد خبر: 218851تاریخ: 1399/8/28 00:00
هخامنش: اصلاً نگران جدایی مظاهری نیستیم
تراکتور با قهرمانی طلسم‌شکنی می‌کند

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
وفا هخامنش بازیکن تراکتور از آن دست بازیکنانی است که به جهت بازی در چندین تیم مختلف، علیرضا منصوریان سرمربی قرمزپوشان تبریزی روی او حساب باز کرده. وفا با اطمینان خاصی از موفقیت تیم‌شان در لیگ بیستم و طلسم‌شکنی تراکتور در قهرمانی لیگ برتر حرف می‌زند. او در بین صحبت‌هایش به ارزش بالای فنی سه، چهار بازیکن باتجربه تیم‌شان اشاره کرده و حضور آنها را موهبتی برای سایر بازیکنان می‌داند. هخامنش از شانس بالای تیمش برای موفقیت در بازی مقابل نساجی حرف می‌زند و تأکید می‌کند تراکتور در بین مدعیان، بخت اول قهرمانی است.
 
شرایط تراکتور به لحاظ فنی چگونه پیش رفته؟
    شرایط فنی و بدنی تیم‌مان واقعاً خوب است. خوشبختانه در دو هفته‌ای هم که لیگ تعطیل شد ما نهایت بهره را از آن بردیم و به شکل شایسته‌ای آماده شدیم تا خودمان را بهتر مهیا سازیم و برای بازی با نساجی از هر حیث خودمان را به لحاظ فنی و مقابله با نساجی آماده کنیم.
اما ورزشگاه وطنی که چمن مصنوعی دارد و متأسفانه برای این فصل هم کاری روی زمینش انجام نشد عملاً شرایط را برای ارائه کارهای فنی از سوی بازیکنان‌تان دشوار می‌سازد. نگران این نکته کلیدی نیستید؟
    شرایط ورزشگاه وطنی هر چه باشد ما فقط به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم و به چیز دیگری جز این موضوع اصلاً فکر نکردیم. جدا از آن در چند روز گذشته دو جلسه هم در زمین چمن مصنوعی تمرین کردیم تا با شرایط خوب و تدابیری که کادر فنی‌مان در نظر گرفته‌اند رودرروی نساجی قرار بگیریم. به همین دلیل با شرایط خاص زمین ورزشگاه شهید وطنی آگاهی داریم و در آنجا مقابل نساجی غافلگیر نخواهیم شد. چند جلسه تمرین خوب و آمادگی بالا و آنالیز کافی این اجازه را به شکل منطقی به ما می‌دهد که به برد و ارائه نمایش موفق همراه با کسب سه امتیاز خیلی امیدوار باشیم. درست است که نساجی تغییرات زیادی داشته اما نگرانی بابت بازی با این تیم نداریم.
چقدر در تیم جدیدت جا افتاده‌ای؟
    خدا را شکر به لحاظ فنی با تیم هماهنگ شدم و درک متقابل خوبی از بازی در کنار سایر هم‌تیمی‌هایم دارم و از خواسته‌ها و نگرش سرمربی‌مان هم شناخت خوبی پیدا کرده‌ام که خیلی به من کمک کرده و در ادامه راه برایم مثمرثمر و راهگشا خواهد بود.
با هواداران ارتباط لازم را پیدا کرده‌ای؟
    خدا را شکر جو صمیمی و خوبی بین بازیکنان و هواداران وجود دارد و بازیکنان جدید هم وارد این رابطه بسیار خوب و نزدیک شده‌اند. خوشبختانه در فضای مجازی هم این ارتباط به شکل خوبی پیش رفته به طوری که فکر می‌کنم این مسأله خیلی می‌تواند به من و بقیه بازیکنان کمک کند و از لحاظ شرایط روحی و ارتقای آن حتماً از این موضوع نهایت بهره را خواهیم برد.
مظاهری از تیم‌تان جدا شد. پس از او در دروازه احساس کمبود ندارید؟
    به هیچ وجه با جدایی مظاهری احساس کمبود و مشکلی نداریم چون دو دروازه‌بان خوب به نام‌های اخباری و فرعباسی در تیم‌مان داریم که عالی هستند. به همین دلیل امسال دو دروازه‌بان به تیم ملی هم معرفی خواهیم کرد. جدا از این، دو، سه دروازه‌بان جدید هم داریم که خیلی خوب و جویای نام هستند.
طلسم قهرمانی تراکتور بالاخره در لیگ شکسته می‌شود؟
    ما امسال از بقیه تیم‌های مدعی بهتریم و به قولی مدعی‌تریم. ان‌شاءالله امسال طلسم قهرمانی‌مان را هم در لیگ برتر می‌شکنیم تا آن را به هواداران تراکتور که واقعاً پرشورند تقدیم کنیم.
 

 


Page Generated in 0.0044 sec