printlogo


کد خبر: 218850تاریخ: 1399/8/28 00:00
خبر و مصاحبه

 تلاش برای رفع محرومیت شجاعی
باشگاه تراکتور برای رفع محرومیت مسعود شجاعی برای حضور در بازی با نساجی، درخواست تجدید نظرخواهی کرده و قرار است اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنند. کاپیتان تراکتور به دلیل مصاحبه بعد از بازی فینال جام حذفی دو جلسه از همراهی این تیم محروم شد اما پس از غیبت شجاعی مقابل نفت مسجدسلیمان احتمال دارد او بتواند طبق نظر کمیته استیناف مقابل قائمشهری‌ها حضور داشته باشد. همچنین فدراسیون فوتبال مجوز بازی محمدامین اسدی را برای تراکتور صادر کرده و این بازیکن هم تا زمان صدور رأی کمیته وضعیت مشکلی برای بازی با شاگردان وحید فاضلی ندارد. پرونده این بازیکن به دلیل شکایت باشگاه آرمان‌گهر در کمیته وضعیت مفتوح است.
  
قراردادهای سنگین عامل استعفای علیپور
محمد علیپور پس از 55 روز مدیرعاملی در باشگاه تراکتور تبریز، یکشنبه از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد. پس از این اتفاقات صحبت‌های زیادی درباره دلایل اصلی استعفای علیپور مطرح شد که مهم‌ترین آن اختلاف نظر او با هیأت مدیره و محمدرضا زنوزی مالک باشگاه بر سر رقم قرارداد بازیکنان جدید بود. علیپور که در فصل نقل و انتقالات مسئولیت باشگاه تراکتور را پذیرفته بود، قراردادهای سنگینی با برخی از بازیکنان نسبتاً متوسط (به لحاظ فنی) بسته بود که همین موضوع در نهایت منجر به استعفای او از مدیرعاملی باشگاه تراکتور شد. در این میان یکی از پرحرف و حدیث‌ترین قراردادهای باشگاه تراکتور، مبلغ قرارداد سنگین با سعید واسعی است. بازیکنی که ابتدا مذاکراتی هم با باشگاه استقلال داشت اما در نهایت سر از تراکتور درآورد. طبق اسنادی که منتشر شده، رقم قرارداد سعید واسعی برای فصل اول 3 میلیارد و 950 میلیون تومان است و این رقم برای فصل دوم، 5 میلیارد و 395 میلیون تومان خواهد بود. با این حساب واسعی برای دو فصل حضور در تبریز، 9 میلیارد و 345 میلیون تومان از این باشگاه دریافت خواهد کرد. علاوه بر واسعی، چند بازیکن دیگر و تازه‌وارد باشگاه تراکتور هم قراردادهای سنگینی با این باشگاه امضا کرده‌اند که در نهایت باعث تشدید اختلافات بین مدیران باشگاه تبریزی و استعفای علیپور شد.
  
اعلام آمادگی محبی برای بازی 
محمد محبی پس از جراحی که روی زانوی خود انجام داد، در تمرینات حضور کاملی دارد و می‌تواند از ابتدا برای سپاهان در هفته دوم بازی کند. کادر فنی سپاهان در بازی برابر گل‌گهر از رضا دهقانی و سپس محمدرضا خلعتبری در پست وینگر چپ استفاده کرد، ولی به نظر نمی‌رسد در بازی برابر آلومینیوم هم همین تصمیم را بگیرد و احتمالاً باید شاهد حضور محمد محبی در این منطقه از زمین باشیم؛ بازیکن جوان و مستعدی که حالا به دنیای مجازی هم وارد شده و با انتشار پستی به صورت غیرمستقیم به آمادگی خود برای مصاف بعدی زردپوشان اشاره کرده است.
 
زنده‌روح: دربی کرمان یکی از بازی‌های سخت ماست
احمدرضا زنده‌روح هافبک گل‌گهر سیرجان در مورد شروع کار تیمش با پیروزی مقابل سپاهان می‌گوید: «هدفگذاری کادرفنی ما این بود که بازی اول را خیلی با قدرت شروع کنیم تا بتوانیم به شرایط ایده‌آلی که باید در طول فصل پیدا کنیم، برسیم. خدا را شکر با کیفیت بالایی هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ دوندگی بازیکنان بازی کردیم. توانستیم یک برد مهم را مقابل سپاهانی که هر سال مدعی است به دست بیاوریم و از این بابت خوشحالیم. امیدوارم این بازی با کیفیت و بردهایمان در هفته‌های آینده هم ادامه داشته باشد. سپاهان همیشه یک تیم مدعی و پرمهره است. مقابل ما هم با نفرات کامل بازی کرد ولی شرایط ما آنقدر خوب بود که موقعیت خاصی به آنها ندادیم و توانستیم به سه امتیاز برسیم.» زنده‌روح در مورد برگزاری دربی کرمان در هفته دوم لیگ بیستم هم توضیح می‌دهد: «مس رفسنجان هم تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته، آنها با هدفگذاری خاص خودشان وارد مسابقات شده‌اند و می‌خواهند در هر بازی نتیجه قابل قبولی به دست بیاورند. بازی سختی است اما فکر می‌کنم با تلاش بازیکنان و کادرفنی دو تیم بازی جانداری را ببینیم. امیدوارم هر تیمی استحقاقش را دارد به پیروزی برسد.» هافبک گل‌گهر در رابطه با اینکه به نظر می‌رسد تیمش در این بازی برد راحتی را به دست بیاورد، می‌گوید: «اصلاً اینطور نیست. فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما باشد.»

Page Generated in 0.0048 sec