printlogo


کد خبر: 218845تاریخ: 1399/8/28 00:00
نکاتی از یک بازی بسیار مهم برای ایران
بحرین، هوشیار در استفاده از خطاها و ضد حمله

 از آنجا که بحرین رقیبی سابقه‌دار و جدی در صعود ایران از مرحله اول مقدماتی محسوب می‌شود برد این تیم مقابل امارات تا حدی برای علاقه‌مندان فوتبال در ایران نگران کننده بود. بعد از این بازی توجه به نکات این مسابقه که منجر به پیروزی بحرین شده است، برای تیم ملی فوتبال ایران اهمیت دارد.
در این بازی، امارات اگرچه در نیمه اول با یک گل جلو افتاد اما در ادامه خطاهای دفاعی مهلک باعث به ثمر رسیدن 3 گل بحرین شد. این سقوط در 11 دقیقه اتفاق افتاد.
در آخرین دقایق نیمه اول امارات از بخت خود برای گلزنی استفاده نکرد اما به طور کلی بازی را در دست داشت.
 سید جعفر دروازه بان بحرین با یک شیرجه مقابل  ضربه علی مبخوت در دقیقه 41 دروازه خود را نجات داد. مبخوت یک بار دیگر در دقیقه 44 هم می‌توانست دروازه حریف را فرو بریزد.
در نیمه دوم بحرین از روی یک ضربه پنالتی توسط محمد مارحون (75) گل تساوی را به ثمر رساند که خطا کننده سباستین تیگالی معروف بود.
 امارات که گل اول را روی درخشش یک خارجی زده بود گل مساوی را با اشتباه دیگر ستاره خارجی‌اش دریافت کرد.
ستاره بازی محمد الرمیحی بازیکن تیم ملی بحرین بود که با استفاده از خطای دفاعی به دلیل کمبود پوشش، گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساند (82 و 86). بحرین در این بازی تیمی ماهر در ضدحمله نشان داد. آنها با هدایت محمد الرمیحی تلاشی جدی برای رسیدن به دروازه بان خالد عیسی داشتند.
تیم ملی بحرین در آخرین دقایق تحت فشار قرار گرفت و عقب نشینی کرد و بازهم امارات دو فرصت طلایی را این بار توسط لیما و تیگالی از دست داد.
بحرین در این بازی ثابت کرد که از خطاهای دفاعی حریف به بهترین طریق به سود خود استفاده می‌کند که این موضوع به لزوم تقویت دفاع ایران برای بازی مقابل این تیم تأکید دارد. علاوه بر این بحرین به شدت در ضدحملات قوی نشان داده است و اسکوچیچ با توجه به همه این موارد می‌تواند بهترین تصمیم را درباره آرایش تیم ملی ایران برای بازی حساس و مهم مقابل این تیم انتخاب کند.

Page Generated in 0.0048 sec