printlogo


کد خبر: 218843تاریخ: 1399/8/28 00:00
خبر

آزمون به لاتزیو می‌رسد
سردار آزمون به دلیل مشکلات جسمانی دو بازی گذشته زنیت در لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند آلمان و لاتزیوی ایتالیا را از دست داد. این مهاجم حتی قادر به همراهی زنیت در چند مسابقه لیگ روسیه نبود. تعطیلی مسابقات باشگاهی و برگزاری بازی‌های ملی از یک سو و عدم دعوت از آزمون به تیم ملی فوتبال ایران این فرصت را به وی داده است تا خود را برای بازی در زنیت آماده کند. سایت «لاتزیو پرس» ایتالیا اعلام کرد که آزمون به تدریج شرایط بازی برای زنیت را پیدا می‌کند.
این سایت نوشت: «احتمالاً سرگئی سماک سرمربی زنیت در بازی روز شنبه با اخمت گروژنی به آزمون استراحت می‌دهد تا از او در بازی لیگ قهرمانان اروپا با لاتزیو استفاده کند. زنیت به ورزشگاه المپیکو می‌آید و می‌خواهد دوباره به مسیر درست گروه F برای صعود برگردد و این کار را با چند بازیکن بیشتر نسبت به بازی رفت که با نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد، انجام خواهد داد. یکی از این نفرات مسی ایرانی خواهد بود.» بازی زنیت با لاتزیو روز سه‌شنبه هفته آینده در ایتالیا برگزار می‌شود.
 
 
ماهیت عجیب جلسات فرهنگی سازمان لیگ
 امسال هم طبق آیین هر سال در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، نشست ویژه‌ای به منظور ساماندهی وضعیت هواداری در فوتبال کشور، چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای مناسب برای بهبود وضعیت فرهنگ هواداری برگزار شد و درباره همه این موارد مسئولان به بحث و تبادل‎نظر پرداختند. جلسه‌ای به سبک و سیاق جلساتی که در سال‌های گذشته هم برگزار می‌شد و در نهایت هیچ تفاوتی در نحوه ساماندهی هواداران نداشت. نشست با ریاست عبدالحمید احمدی، معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و با حضور کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ و مدیران کل حراست، فرهنگی و امور باشگاه‌های وزارتخانه و دیگر مدیران فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. آن هم در آستانه لیگی که ورود تماشاگران و هواداران به ورزشگاه‌هایش ممنوع است و برگزاری چنین نشست‌هایی تنها در صورتی توجیه دارد که به تدوین روش تازه‌ای برای هواداری منجر شود اما این نشست صرفاً به تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی بر بهبود وضعیت پرداخته و برای این منظور کارگروه تشکیل داده است!

 


Page Generated in 0.0050 sec