printlogo


کد خبر: 218834تاریخ: 1399/8/28 00:00
یحیی خطاب به بازیکنان پرسپولیس:
از امروز برای فینال آسیا استارت می‌زنیم

پرسپولیس از دیروز تمریناتش را برای بازی با صنعت‌نفت آبادان شروع کرد. قهرمان چهار دوره لیگ برتر بعد از بدشانسی مقابل سایپا و از دست رفتن دو امتیاز در هفته نخست، می‌خواهد در اولین بازی خانگی حتی بدون تماشاگران سه امتیاز نخست را دشت کند. این تیم با وجود مشکلات حل‌نشده مالی و کمبود بازیکن در مرکز خط دفاع و نوک حمله برای بازی با صنعت‌نفت آماده می‌شود و مشکل مصدومیت ندارد.
پرسپولیس از دیروز به زمین پژوهشگاه نفت رفت و در این زمین تمرین کرد. چمن زمین مجموعه کمی بلند بود اما هموار به نظر می‌رسید که این برای تیمی مثل پرسپولیس که دنبال فوتبال بازی کردن است یک آیتم مهم به حساب می‌آید.
شرایط تیم مناسب به نظر می‌رسید و بازیکنان باانگیزه کار می‌کردند. بازیکن مصدومی هم در کنار تیم دیده نمی‌شد. محمد انصاری هم دقایقی اختصاصی و دقایقی با تیم کار کرد اما تمام تمریناتش پرفشار و با توپ بود و مربی بدنساز پرسپولیس کاری کرد تا او دست به زانو شود و از نفس بیفتد.
استارت آماده شدن برای بازی با نفت اما یک ویژگی دیگر هم داشت؛ یحیی گل‌محمدی در شروع تمرین خطاب به بازیکنان گفت: «ما از امروز برای بازی فینال آسیا استارت می‌زنیم چون 4، 5تا بازی داریم و ضمن اینکه باید بهترین نتایج را در لیگ برتر بگیریم، در این 4، 5 بازی باید خودمان را به آن شرایط ایده‌آل برسانیم و هم در لیگ برتر نتیجه بگیریم و هم فنیال آسیا را ببریم تا کار نیمه‌تمام‌مان را تمام کنیم.»
پرسپولیس به‌دنبال پیروزی مقابل صنعت‌نفت است و برای اولین برد در فصل جدید به شکل عجیبی عطش دارد. پرسپولیسی‌ها می‌گویند شرایط صنعت‌نفت آبادان برای‌شان اهمیتی ندارد. البته آنها دیروز بازی نخست این تیم مقابل پیکان را تماشا کردند اما اینکه شرایط بدنی حریف تا روز شنبه بهتر خواهد بود یا بدتر اهمیتی برای‌شان ندارد. اعضای تیم پرسپولیس می‌گویند در بازی نخست محکوم به پیروزی هستند و هیچ چیز مانع‌شان نمی‌شود که به خواسته‌شان برسند. آنها به سه امتیاز اول فکر می‌کنند و حالا که قرار شده مسابقات برگزار شود، سوت شروع بازی با نفت را انتظار می‌کشند.

Page Generated in 0.0049 sec