printlogo


کد خبر: 218815تاریخ: 1399/8/28 00:00
مصاحبه و خبر

اکبرپور: مدیران استقلال با آبروی تیم بازی کردند!
علیرضا اکبرپور، مهاجم سابق استقلال در خصوص حواشی ایجادشده در این باشگاه اینطور می‌گوید: «مدیرانی که به استقلال آمده‌اند باید شأن و احترام هواداران را نگه دارند. استقلال باشگاه کوچکی نیست که با آن اینگونه رفتار شود و این صحبت‌ها را مطرح کنند و تیم را مثل همیشه به حاشیه ببرند. آقایان با چه اجازه‌ای در رسانه ملی درباره استقلال اینگونه صحبت می‌کنند؟ چطور به خود اجازه می‌دهند با آبروی تیمی که این همه هوادار دارد بازی کنند؟ من واقعاً متأسفم برای مدیرانی که شأن و منزلت باشگاه را پایین می‌آورند و در این میان این هواداران استقلال هستند که ضربه می‌خورند.» اکبرپور در ادامه می‌گوید: «همه چیز برای مردم ثابت شده است، نیازی به این کار‌ها نیست. هواداران و مردم همه چیز را می‌دانند. اینکه مدیران رودرروی هم قرار بگیرند و حیثیت باشگاه را زیر سؤال ببرند، زیبنده باشگاه بزرگ استقلال نیست.» این بازیکن قدیمی در خصوص دیدار پیش روی استقلال مقابل فولاد خوزستان هم می‌گوید: «استقلال در بازی اول بسیار خوب کار کرد، اما اگر مدیران قبلی و جدید اجازه بدهند، این تیم نفسی بکشد و به روز‌های خوبش بازگردد. فولاد تیم خوبی است که از فصل پیش نکونام را به‌عنوان سرمربی در اختیار دارد و این فصل هم نقاط ضعف خود را ترمیم کرده است.»
 
 
انتخاب کمیته فنی
از چند ماه پیش و پس از برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، پیشکسوتان استقلال جلسات متعددی با وزیر ورزش یا نمایندگان او برگزار کردند و در مورد مشکلات استقلال به گفت‌وگو پرداختند. جلسات پیشکسوتان سال‌های دور و نزدیک استقلال در مورد مشکلات این تیم، انتخاب سرمربی و مسائل دیگر برگزار و مقرر شد از میان این افراد، چند پیشکسوت برای حضور در کمیته فنی باشگاه استقلال انتخاب شود. بالاخره و با گذشت چندین هفته، احمد مددی اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال را از میان پیشکسوتان این تیم انتخاب کرد تا آنها به‌صورت رسمی کار خود را در این باشگاه آغاز کنند. بنابر اعلام رسمی مددی، آقایان علی جباری، نصرالله عبداللهی، جواد قراب، بهتاش فریبا، جواد زرینچه، محمد نوری و خسرو حیدری به‌عنوان اعضای کمیته فنی این باشگاه منصوب شدند تا کار خود در این باشگاه را آغاز کنند. البته هیچگاه کمیته‌های فنی استقلال دوام چندانی نداشته‌اند و خیلی زود منحل شده‌اند!
 
 
توصیه به سکوت
مهدی عبدیان، یکی از اعضای هیأت‌مدیره استقلال درباره درگیری لفظی بین اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه و احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین استقلال در یک برنامه تلویزیونی، اینطور می‌گوید: «من قصد انجام مصاحبه ندارم، چراکه آقای حجت نظری، سخنگوی هیأت‌مدیره است و ایشان در رابطه با مسائل مختلف استقلال صحبت می‌کنند اما یک خواسته از همه استقلالی‌ها دارم و اینکه سکوت کنند تا تیم امسال بهترین نتایج را بگیرد.» این عضو هیأت‌مدیره استقلال حرف‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: «به‌خاطر آرامش استقلال و کسب نتایج خوب توسط تیم از همه خواهش می‌کنم سکوت کنند.»
 

 


Page Generated in 0.0056 sec