printlogo


کد خبر: 218305تاریخ: 1399/8/19 00:00
خبر

کفاشیان: فوتبال آینده خوبی ندارد
علی کفاشیان در گفت‌وگویی که دیروز با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» داشت، مشکلات حق پخش را بزرگترین مانع بر سر راه استقلال فدراسیون دانست: «بحث اصلی این است که فدراسیون مستقل باشد. ان‌شاءالله هیأت رئیسه جدیدی که می‌آید مصوبات لازم را می‌گیرد. ضمن اینکه حق پخش تلویزیونی 60 تا 70 درصد درآمد فوتبال را رقم می‌زند. اگر حق پخش به بدنه فوتبال تزریق نشود روزهای خوبی را برای آینده فوتبال نمی‌بینم.»
کفاشیان درباره ویژگی‌های رئیس جدید فدراسیون توضیح داد: «یک مدیر نباید اینجا را سکوی پرتاب آینده بداند و به دنبال شهرت باشد. باید مزه شهرت را چشیده باشد. بعضی از مدیران فکر می‌کنند سرپرست تیم هستند. با تیم می‌روند و می‌آیند. با گل زدن به هوا می‌پرند و... مدیر باید مسائل حرفه‌ای و اقتصادی را مدیریت کند. حتماً نباید داور یا بازیکن باشد. باید داور خوب انتخاب کند و... فرض کنید بهترین فرد را به عنوان رئیس کمیته داوران انتخاب کنند وقتی نتوانند به او سرویس خوب بدهند فایده ندارد. باید امکانات را فراهم کنند و با مجلس و وزارت ورزش تعامل داشته باشند تا کارها خوب پیش برود.»
 
 
انتخابات اینترنتی فدراسیون؟
به زودی فدراسیون فوتبال جلسه اعضای مجمع عمومی را برای بررسی اساسنامه جدید به صورت آنلاین برگزار می‌کند و اگر برگزاری این جلسه بازخوردهای خوبی داشته باشد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیأت رئیسه هم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. فیفا به فدراسیون فوتبال اجازه داده است که انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیأت رئیسه را در سال جاری برگزار کند. بر همین اساس فدراسیون فوتبال قصد دارد این انتخابات را دی یا بهمن برگزار کند. 

Page Generated in 0.0054 sec