printlogo


کد خبر: 218301تاریخ: 1399/8/19 00:00
خبر

حریف پرسپولیس در فینال  لیگ قهرمانان کیست؟
 
همه هواداران پرسپولیس به شدت دنبال این هستند تا ببینند از شرق آسیا کدام تیم به فینال لیگ قهرمانان می‌رسد.
تیم چونبوک موتورز که سه بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده و دو بار در سال‌های 2006 و 2016 قهرمان این مسابقات شده با برتری در پلی آف لیگ کره جنوبی و قهرمانی در لیگ در کسب جام‌های داخلی این فصل کشورش دبل کرد و شاید حریف پرسپولیس در فینال 29 آذر باشد. اولسان و پوهانگ نیز با قرار گرفتن در رتبه‌های دوم و سوم سهمیه لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ را به دست آوردند و بوسان در انتهای جدول جای گرفت و به لیگ یک رفت. حالا با پایان لیگ کره، نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان خود را آماده حضور در تورنمنت متمرکز در کشور قطر خواهند کرد. بازی‌های منطقه شرق از ۱۰ روز بعد یعنی ۲۸ آبان در چهار استادیوم به انجام خواهد رسید و سپس تیم قهرمان به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.
اف سی سئول، اولسان هیوندای، سوون سامسونگ و چونبوک موتورز چهار نماینده کره جنوبی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ هستند و نکته جالب اینکه دو تیم از این بین نتوانسته‌اند سهمیه سال آینده را به دست آورند.
این تیم‌ها البته در بازی‌های نخست عملکرد خوبی نداشتند و از 6 بازی روی هم تنها 5 امتیاز کسب کردند.
 
 سیل تبریک به جادوگر
دیروز علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی 42 ساله شد و تقریباً تمام بازیکنان فعلی و قبلی پرسپولیس با استوری‌هایی که در صفحات خود گذاشتند تولد جادوگر فوتبال آسیا را تبریک گفتند. جالب اینکه بشار رسن برای کریمی نوشته بود: «تولدت مبارک کاپیتان» در حالی که کریمی هیچ‌وقت کاپیتان بشار نبوده! همچنین توئیتر رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار تصویری از علی کریمی تولد این بازیکن را تبریک گفت. در توئیتر AFC به کسب جایزه بهترین بازیکن آسیا در سال 2004 از سوی این بازیکن هم اشاره شد. جادوگر فوتبال ایران 42 ساله شد.

 


Page Generated in 0.0058 sec