printlogo


کد خبر: 218299تاریخ: 1399/8/19 00:00
خبر

پرسپولیس منتظر گراند رأی عیسی
 
ابراهیم شکوری در خصوص آخرین وضعیت پرونده عیسی آل‌کثیر گفت: روز پنجشنبه 15 آبان و بلافاصله بعد از دریافت رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره محرومیت آل‌کثیر، درخواست دریافت شرح تفصیلی رأی صادر شده را جهت استیناف خواهی در دادگاه عالی ورزش ارائه دادیم. معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: روز جمعه 16 آبان کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که نامه درخواست باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده و شرح تفصیلی رأی را به زودی ارسال خواهد کرد.
 
چرا آل‌کثیر در نظرسنجی بهترین مهاجم نیست؟
 
دیروز نام گزینه‌های ‌ای اف سی سی برای انتخاب بهترین مهاجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد که در کمال تعجب نام عیسی آل‌کثیر مهاجم خوزستانی پرسپولیس در بین گزینه‌ها دیده نمی‌شد. آل‌کثیر در دوحه درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و با اینکه تازه به پرسپولیس پیوسته بود با گلزنی مقابل السد، شارجه و پاختاکور نقش غیر قابل انکاری در صعود پرسپولیس به مراحل بالاتر داشت.
آل‌کثیر به خاطر شادی گلش در دیدار با پاختاکور از دیدار نیمه نهایی مقابل النصر محروم شد اما با ثبت چهار گل زیبا و فنی خودی نشان داد و انتخاب نشدنش بین گزینه‌ها برای هواداران پرسپولیس بسیار عجیب بود.
در عین حال به نظر می‌رسد همان مسأله محرومیت باعث شده نام عیسی در این نظرسنجی نباشد وگرنه هر طور نگاه کنید او از نظر فنی شایسته قرار گرفتن در این نظرسنجی بود.
گفتنی است پیش از این حامد لک، سیامک نعمتی، سعید آقایی و بشار رسن در تمام نظرسنجی‌های مربوط به پست‌های قبلی بهترین شده بودند و شاید ‌ای اف سی نمی‌خواست همه برترین‌ها از یک تیم باشند!
 
هواداران پرسپولیس کم کاری کردند یا ...؟
 
در نظرسنجی اخیر ‌ای اف سی که مربوط به انتخاب پرطرفدارترین تیم ایران بود پرسپولیس با 32 درصد دوم شد و قافیه را به تراکتور باخت. این اتفاق در حالی رخ داد که در یکی دو روز اول اختلاف بسیار زیادی بین پرسپولیس و سایر تیم‌ها بود.
به نظر می‌رسد یا هواداران پرسپولیس برای حضور در این نظرسنجی اینترنتی کوتاهی کرده‌اند و حواس شان پرت شده یا مسأله دیگری در میان بوده است وگرنه همه ایران می‌دانند که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران و شاید آسیاست.
 
ملی پوشان تکراری پرسپولیس
 
بعد از بازی‌های هفته اول لیگ برتر کادر فنی تیم ملی لیست مورد نظر خود را برای دیدار دوستانه با بوسنی اعلام کرد. با توجه به جدایی شجاع خلیل‌زاده  تعداد ملی پوشان پرسپولیس نسبت به اردوی قبلی آب رفت و به چهار نفر رسید. چهار بازیکنی که در اردوی قبلی هم حاضر بودند و البته هر چهار نفرشان در تاشکند مقابل ازبکستان به میدان رفتند. با توجه به اینکه فقط یک بازی از لیگ برتر برگزار شده به نظر می‌رسد اسکوچیچ بر اساس شناخت قبلی لیستش را تهیه کرده و شاید طبیعی بود که از پرسپولیس بازیکن جدیدی به تیم ملی دعوت نشود اما درخشش بازیکنانی مثل لک، آل کثیر، پهلوان، آقایی، کامیابی‌نیا و سرلک در دوحه آنقدر زیاد بود که برخی معتقد بودند این نفرات شانس دعوت به تیم ملی را دارند. شانسی که می‌تواند برای این نفرات با ارائه بازی‌های درخشان در لیگ زنده شود هر چند آل‌کثیر به خاطر محرومیت فعلاً از این شانس بی‌بهره است.
 
دو زمین تمرین برای فصل سرما
 
با توجه به آغاز فصل سرما کادرفنی پرسپولیس از مسئولان این باشگاه درخواست کرد زمینی را به جز ورزشگاه شهید کاظمی برای برگزاری تمرینات این تیم در نظر بگیرند. به نظر می‌رسد با توجه به احتمال کاهش کیفیت زمین ورزشگاه شهید کاظمی، افشین پیروانی و مسئولان باشگاه هم پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند و اکنون قرار شده زمین دیگری هم برای برگزاری تمرینات انتخاب شود. مدیر تیم پرسپولیس برای رفع دغدغه کادرفنی صحبت‌هایی را با مسئولان برخی ورزشگاه‌ها انجام داده و با این پیگیری‌ها گل محمدی و دستیارانش برای برگزاری تمرینات مشکل خاصی نخواهند داشت. از زمین پژوهشگاه نفت به عنوان یکی از گزینه‌های برگزاری تمرینات پرسپولیس یاد می‌شود.

Page Generated in 0.0058 sec