printlogo


کد خبر: 218298تاریخ: 1399/8/19 00:00
خبر

 قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال نشسته انجام شد
شهرهای کم خطر میزبان می‌شوند
 
قرعه‌کشی بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان برگزار و گروه‌بندی ۶ تیم شرکت‌کننده در این دوره رقابت‌ها مشخص شد. جلسه قرعه‌کشی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان جام ایثار، دیروز(یکشنبه) با حضور گلشنی مدیر ورزشی فدراسیون، آشوری رئیس سازمان لیگ برتر، شاهی دبیر انجمن و نمایندگان باشگاه‌های حاضر در این دوره برگزار و گروه‌بندی تیم‌ها مشخص شد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، در گروه A تیم‌های شهرداری ورامین، شهرداری گنبد، پالایش نفت آبادان و در گروه B مس شهر بابک کرمان، سپیدرود رشت، ذوب‌آهن اصفهان با یکدیگر به صورت متمرکز در سه مرحله (رفت، برگشت و پلی آف) به رقابت می‌پردازند.
از ۹ تیمی که اعلام آمادگی کرده بودند، تنها نمایندگان ۶ تیم حضور داشتند و به این ترتیب لیگ سال جاری با همین تیم‌ها برگزار می‌شود.
مهدی آشوری، رئیس سازمان لیگ والیبال با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی ورزشکاران، کادر فنی و عوامل برگزاری توضیح کوتاهی می‌دهد: «ورزشکاران زیادی درخواست شروع دوباره مسابقات را داشتند و ما هم دغدغه آنها را به مسئولان انتقال دادیم که در نهایت قرار شد با کسب مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، حفظ پروتکل‌های بهداشتی و نظارت نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون این رقابت‌ها از نیمه اول آذر ماه در شهرهای کم خطر آغاز شود.»
 
شروع دور برگشت لیگ برتر هندبال از فردا
 
مرحله برگشت سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان یادواره شهید پورجعفری از فردا  (۲۰ آبان ماه) در تهران آغاز می‌شود. دور دوم سی و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی لیگ برتر هندبال آقایان از روز سه‌شنبه به مدت چهار روز در تالار فدراسیون آغاز و هر روز سه بازی برگزار می‌شود. در دور دوم حساس‌ترین دیدار رودررویی تیم‌های زغال سنگ طبس و مس کرمان است که تکلیف صدرنشین گروه دوم را مشخص می‌کند.
برنامه کامل بازی‌ها به صورت زیر است:
 سه‌شنبه ۲۰ آبان:
پاس ناجا قم - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
 نفت و گاز گچساران - پرسپولیس بهبهان
 ذوب‌آهن اصفهان - ستارگان دشتستان
چهارشنبه ۲۱ آبان:
پرواز هوانیروز - فرازبام خاییز دهدشت
مس کرمان - زغال سنگ طبس
فولاد سپاهان اصفهان - کیمیا کاشت کردستان
 پنجشنبه ۲۲ آبان:
ستارگان دشتستان - پاس ناجا قم
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - نفت و گاز گچساران
پرسپولیس بهبهان - ذوب‌آهن اصفهان
 جمعه ۲۳ آبان:
کیمیا کاشت کردستان - مس کرمان
فرازبام خاییز دهدشت - فولاد سپاهان اصفهان
زغال سنگ طبس - پرواز هوانیروز
 
حضور نمایندگان ایران در مجمع آنلاین شنای آسیا
 
مجمع عمومی کنفدراسیون شنای آسیا با حضور نمایندگان ایران برگزار شد. نشست اعضای کنفدراسیون شنای آسیا تحت تأثیر اپیدمی کرونا در مسقط پایتخت عمان برگزار شد تا ضمن بازنگری در تقویم رویدادهای مختلف، راهکارهای موجود جهت برگزاری مهم‌ترین مسابقات پیش رو بررسی شود. محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران و عضو هیأت رئیسه کنفدراسیون آسیا و همچنین فریدالدین فتاحیان مشاور عالی فدراسیون شنا به نمایندگی از ایران در این جلسه حضور داشتند. خسرو امینی، رئیس سابق کمیته فنی واترپلوی آسیا نیز به دعوت مسئولان کنفدراسیون در این نشست حاضر بود.

Page Generated in 0.0062 sec