printlogo


کد خبر: 218286تاریخ: 1399/8/19 00:00
خبر

تغییر برنامه سفر تیم ملی
تیم ملی فوتبال کشورمان با تغییر برنامه سفر خود، یک روز زودتر راهی بوسنی می‌شود و تعدادی از لژیونرها در سارایوو به اردو اضافه خواهند شد.
اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دیروز (یکشنبه) آغاز شد و بازیکنان پس از ورود به اردو تست کرونا می‌دهند تا مشکلی برای حضورشان در اردو وجود نداشته باشد.
همچنین برنامه سفر تیم ملی با توجه به شرایط پروازی تغییر کرد و ملی‌پوشان به جای روز سه‌شنبه، امروز (دوشنبه) تهران را به مقصد سارایوو ترک خواهند کرد. تیم ملی تنها یک جلسه تمرین سبک را دیروز پشت سر گذاشت.
با توجه به حضور تیم ملی در بوسنی برای انجام بازی دوستانه، لژیونرهای اروپایی در سارایوو به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد. لژیونرهای آسیایی هم دیروز وارد تهران شدند تا تیم ملی را در سفر به بوسنی همراهی کنند.
تیم ملی فوتبال کشورمان روز پنجشنبه، 22 آبان‌ماه در سارایوو در دیداری دوستانه به مصاف بوسنی و هرزگوین خواهد رفت. این دیدار از ساعت 20:30 آغاز خواهد شد.
 
کریمی و شیری جایگزین شدند
با اعلام کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران، علی کریمی و مهدی شیری جایگزین دو بازیکن کرونایی تیم ملی شدند. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در پی مثبت اعلام شدن تست کرونای مجتبی نجاریان و ساسان انصاری و براساس اعلام کادر فنی مهدی شیری و علی کریمی برای دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین به اردو دعوت شدند. البته درباره حذف این دو بازیکن ابهاماتی مطرح شده است اما هیچ خبر رسمی این ابهامات را تأیید نمی‌کند. همچنین گفته می‌شود برخی از بازیکنان دعوت شده، برای اضافه شدن به اردوی تیم ملی تمایلی نداشته‌اند.
 

 


Page Generated in 0.0060 sec