printlogo


کد خبر: 218258تاریخ: 1399/8/19 00:00
لژیونرهای بسکتبال در آلمان و چین
تکرار درخشش بهنام و غیبت حدادی

تیم روستوک در حضور بهنام یخچالی ملی‌پوش بسکتبال ایرانی خود موفق به کسب یک پیروزی دیگر در لیگ دو آلمان شد. تیم بسکتبال روستوک که بهنام یخچالی ملی‌پوش بسکتبال کشورمان را در اختیار دارد در چارچوب لیگ دسته دوم آلمان به مصاف آرتلند دراگنز رفت و موفق به شکست این تیم شد. این دیدار با نتیجه ۸۶ بر ۶۴ به پایان رسید. در جریان دیدار تیم‌های روستوک و آرتلند دراگنز، بهنام یخچالی ۲۹ دقیقه برای تیمش بازی کرد و موفق به کسب ۲۱ امتیاز شد. یخچالی همچنین ۴ ریباند و ۵ پاس گل به نام خود ثبت کرد و نمره کارآیی ۲۶ را به خود اختصاص داد.
این چندمین رقابتی است که یخچالی در آن بیش از 20 امتیاز کسب می‌کند و یکی از بهترین‌های تیمش لقب می‌گیرد. بازیکن 26 ساله تیم ملی بسکتبال ایران در تمام بازی‌های قبلی تیمش در لیگ PRO A آلمان به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته و عملکرد قابل قبولی زیر نظر درک بائرمن از خود نشان داده است.
دیگر لژیونر برجسته بسکتبال ایران یعنی حامد حدادی هم پس از سه دبل دبل پیاپی در لیگ چین، در بازی اخیر تیمش با خواست سرمربی استراحت کرد تا برای بازی‌های مهم بعدی تیمش آماده شود.
سیچوان در لیگ چین با 6 باخت و سه برد در رده پانزدهم قرار دارد و پس از اضافه شدن حدادی، با گرفتن نتایج بهتر به دنبال حضور در رده بهتری است تا شانس حضور در پلی‌آف را داشته باشد.
 

Page Generated in 0.0056 sec