printlogo


کد خبر: 218255تاریخ: 1399/8/19 00:00
محمدی: تصمیم خلق‌الساعه نگرفتیم / باید از برخی ستاره‌ها حمایت کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با دفاع از تصمیم کادر فنی در رأی به برگزاری مجدد انتخابی در ۳ وزن، اعلام کرد، این تصمیمی بود که ۲ هفته پیش توسط فدراسیون اعلام شد و علیرضا دبیر و همچنین کاوه نیز کاملاً در جریان آن بودند.
غلامرضا محمدی درباره علت تصمیم کادر فنی تیم ملی در برگزاری مجدد رقابت‌های انتخابی در ۳ وزن که روز پنجشنبه انجام شد، گفت: «خیلی دوست داشتم پیشنهاد و بخشنامه‌ای که ۲ هفته پیش روی سایت فدراسیون کشتی قرار گرفت به نمایش دربیاید. این موضوع به صورت رسمی اعلام شده بود که در صورت نیاز و با تأیید کمیته فنی، احتمال تکرار مبارزه در برخی اوزان وجود خواهد داشت.»
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: «اصلاً اینطور نبوده که این تصمیم خلق‌الساعه باشد. بنده هم موافق برگزاری مجدد انتخابی در این اوزان بودم اما در مجموع پیشنهاد کادر فنی بود و به تأیید کمیته فنی رسید. 
شخص رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی نیز از ابتدا که این بحث مطرح شد کاملاً در جریان این تصمیم بودند. 
ما باید برای کشتی‌گیرانی مثل احسانپور که مدال‌دار جهان است شرایط ویژه‌تری قائل شویم و این عین عدالت است یا به محمدیان که پس از بازگشت به میادین در رقابت‌های معتبر درخشید باید امتیاز ویژه بدهیم یا امیرحسین زارع جوان که چه کاری باید در یک سال گذشته انجام می‌داد که نداد. 
من قول می‌دهم اگر اسم این ۳ نفر جابه‌جا و همین شرایط را طرف مقابل داشت، مطمئناً باز هم رأی به برگزاری مجدد کشتی‌ها می‌دادیم.»

Page Generated in 0.0064 sec