printlogo


کد خبر: 218253تاریخ: 1399/8/19 00:00
خبر

دعوت ۱۳ آزادکار جوان به اردوی تیم ملی
حریف تمرینی برای برنده‌های انتخابی!
 
به منظور پشتوانه‌سازی و انجام تمرینات تخصصی، کادر فنی از ۱۳ کشتی‌گیر جوان و آینده‌دار برای حضور در تمرینات تیم ملی کشتی آزاد دعوت کرد. بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برخی از کشتی‌گیران بازنده که متوجه شدند دیگر راهی برای رسیدن به ترکیب تیم ملی ندارند، تصمیم گرفتند که در اردوی تیم ملی حضور نداشته باشند. به همین دلیل و البته حمایت از برخی کشتی‌گیران جوان کادر فنی تصمیم گرفته که از 13 کشتی‌گیر برای حضور در اردو دعوت کند. در وزن ۵۷ کیلوگرم مهدی ویسی و علی قلی‌زادگان، در وزن ۶۱ کیلوگرم حسن عبادی و محمد نامجومطلق، در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین متقی و مهدی یگانه جعفری، در وزن ۷۹ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور و امیرحسین کاووسی، در وزن ۹۷ کیلوگرم علیرضا رکابی و میثم عبدی و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نعیم حسن‌زاده، سهیل یوسفی و سالار حبیبی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که باید از ظهر امروز (دوشنبه ۱۹ آبان) برای انجام تست کرونا در محل فدراسیون کشتی حاضر باشند تا پس از منفی بودن نتیجه، در اردوی تیم ملی کشتی آزاد حضور یابند. اعضای تیم ملی کشتی آزاد خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی که روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.
 
مهلت دوباره به تیم‌های تکواندو برای ثبت‌نام
بی‌توجه به خواسته ورزشکاران
 
سازمان لیگ تکواندو به تیم‌هایی که ثبت‌نام نکرده‌اند، فرصتی دوباره داد تا شاید تعداد تیم‌های بیشتری در لیگ برتر تکواندوی امسال حاضر باشند. تیم‌ها موظف بودند ورودی حضور در لیگ را پرداخت کنند و برخی تیم‌های دولتی که به دلیل مسائل اداری موفق نشده بودند در مهلت مقرر با واریز مبلغ اعلام شده، حضور خود در لیگ ۹۹ را قطعی کنند، با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست تمدید مهلت و باز شدن سایت را ارائه دادند. بر همین اساس سازمان لیگ به زودی تاریخ جدیدی را به عنوان آخرین مهلت اعلام می‌کند تا تیم‌های متقاضی شرکت در رقابت‌های لیگ بتوانند ضمن واریز مبلغ ورودیه ثبت‌نام کنند. با توجه به اینکه محدودیت فعالیت‌های ورزشی و اجتماعی به دلیل شرایط حاد جامعه در خصوص شیوع ویروس کرونا همچنان در کشور ادامه دارد و برگزاری لیگ تا اوایل دی ماه مقدور نیست، به نظر می‌رسد فدراسیون تکواندو و سازمان لیگ خواسته‌اند شرایط را برای حضور تیم‌های بیشتر فراهم کنند. پیش از این هفت تیم دانشگاه آزاد، پاس قوامین، شهرداری ورامین، فرمانیه، مهاجرین، فتح صدر البرز و مس کرمان ثبت‌نام خود را قطعی کردند. سازمان لیگ در حالی به تیم‌ها فرصت دوباره‌ای داده که در مقابل خواسته تکواندوکاران سکوت کرد. تکواندوکاران معتقدند، سال‌هاست لیگ برتر برگزار می‌شود ولی مبلغ قراردادها همچنان ثابت مانده است. با تورمی که در جامعه وجود دارد، یک ورزشکار نمی‌تواند با چنین مبالغی هم به فکر قهرمانی باشد و هم مخارج زندگی روزمره‌اش را تأمین کند. با این وضعیت تکواندوکاران درخواست کرده بودند که سازمان لیگ به موضوع قراردادهای لیگ ورود کند که تا به امروز اتفاق تازه‌ای در این رابطه نیفتاده است.
 
بدقولی شرکت تجهیز به ناشنوایان
 
در حالی که یک سال است بازسازی زمین چمن مصنوعی ناشنوایان در دستور کار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار گرفته و این تیم در اسفند باید در انتخابی المپیک ناشنوایان شرکت کند اما هنوز وضعیت بازسازی این زمین چمن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.  سال گذشته پس از بازدیدی که وزیر ورزش و جوانان به همراه کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از مجموعه ورزشی ناشنوایان پیش از اعزام این تیم به بازی‌های آسیایی هنگ‌کنگ داشتند، کریمی قول بازسازی بخش‌هایی از این مجموعه و به ویژه زمین چمن مصنوعی این مجموعه که شرایط نامناسبی برای تمرین فوتبالیست‌های ناشنوا دارد و به حالت آسفالت تبدیل شده است را داد. همچنین او در جریان نشست خبری که امسال برگزار شد، اعلام کرد که اعتبار کافی برای بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان ندارد اما بازسازی زمین چمن مصنوعی این مجموعه در دستور کار شرکت توسعه است و در اولین فرصت بازسازی را شروع می‌کند. گفته می‌شود بازسازی زمین چمن مصنوعی ناشنوایان چیزی بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.
 

Page Generated in 0.0051 sec