printlogo


کد خبر: 218246تاریخ: 1399/8/19 00:00
سوژه

دوری چندماهه عماد میرجوان از فوتبال
 
عماد میرجوان مهاجم فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان تا چند ماه از میادین فوتبال دور خواهد ماند. میرجوان که فصل گذشته عملکرد خوبی در نفت مسجدسلیمان داشت، از ناحیه ساق پا (درشت‌‌نی) مصدوم است. این مصدومیت از فصل گذشته سراغ میرجوان آمد و یک ترک نازک در استخوان این بازیکن وجود داشت. بعد از اتمام لیگ برتر و شروع مجدد تمرینات، میرجوان دوباره از این ناحیه احساس درد کرد و با وجود پیوستن به مس رفسنجان دیگر نتوانست در تمرینات این تیم حاضر شود. همین موضوع باعث شد مس، محمد قاضی را جذب کند چون زمان بازگشت میرجوان به میادین هنوز مشخص نیست. این بازیکن فعلاً نمی‌تواند فوتبال بازی کند، گفته می‌شود مصدومیت میرجوان طوری است که درمانش در ایران سخت است ولی با رفتن به امارات می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن این ترک استخوان را از بین ببرد.
 
 
 
علیپور: احتمالاً به شکاری گفته‌اند به بایرن می‌روی!
 
فسخ یک‌طرفه قرارداد رضا شکاری آن هم در این مقطع از زمان که مسابقات لیگ برتر شروع شده، تعجب خیلی‌ها از جمله محمد علیپور، مدیرعامل باشگاه تراکتور را به‌دنبال داشته: «تازه متوجه این موضوع شدیم و به تیم حقوقی‌مان گفته‌ایم این موضوع را پیگیری کند. از این اقدام شکاری تعجب می‌کنم. او دو سه‌بار با من صحبت کرد و درخواست اصلاح رقم قراردادش را داشت، ولی نمی‌دانم چرا این کار را کرده. شکاری جوان است و احتمالاً کسی به او گفته اگر قراردادت را فسخ کنی مستقیم به بایرن‌مونیخ می‌روی! شکاری یک‌بار با مدیر برنامه‌هایش به دفتر من آمد و می‌خواست به یک کشور اروپایی برود، ولی ما صحبت کردیم و گفتم او یک‌بار در انتخاب خودش اشتباه کرده و بهتر است این فصل در تراکتور بماند و دیده شود، این به نفعش است. هم شکاری و هم مدیر برنامه‌هایش متقاعد شدند. حتی من به این بازیکن گفتم بر سر مبلغ قراردادش در فرصتی مناسب صحبت می‌کنیم. او هم راضی بود اما این بازیکنان جوان و تابع احساس‌شان هستند. بعضی‌ها هم به بازیکنان جوان وعده می‌دهند که فسخ قراردادت را می‌گیرم و همزمان بلیت مادرید را برایت می‌گیرم تا مستقیم وارد استادیوم شوی و حتی به فرودگاه هم نروی! این نظر من است و شاید اینطور هم نباشد ولی در فضای فوتبالی ما این اتفاقات رخ می‌دهد. خیلی جالب است که با بازیکن 20 ساله هم می‌خواهی قرارداد ببندی، می‌گوید برای جدا شدن و رفتن به اروپا چه بندی در قراردادم می‌گذارید؟ یعنی آنقدر این حرف را می‌زنند که من فکر می‌کنم سال دیگر تمام لیگ اروپا پر از بازیکنان ایرانی باشد.» مدیرعامل تراکتور در رابطه با اینکه آیا شکاری مطالباتی داشته که بتواند با استناد به آن قراردادش را فسخ کند؟ می‌گوید: «خیر، خدا را شکر از زمان حضور من و با مساعدت مالک باشگاه تمام مطالبات بازیکنان صفر شده و از فصل گذشته هیچ‌کس طلبی ندارد. فسخ قرارداد شکاری غیرقانونی است اما باید اجازه دهیم کمیته وضعیت به آن رسیدگی کند.»
 
ارسال شکایت ذوب‌آهن به فدراسیون
 
پس از اینکه نتیجه بازی تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان با اعلام پنالتی مشکوک توسط داور مسابقه، بُردِ 2 بر یک به سود ذوب‌آهن به تساوی 2 بر 2 تبدیل شد، باشگاه ذوب‌آهن شکایت خود را به‌صورت کتبی به فدراسیون فوتبال ارسال کرد. در بخش‌هایی از این نامه آمده: «در خصوص اشتباه فاحش کوبل داوری در دقیقه 94 بازی تیم ذوب‌آهن اصفهان با تیم فولاد خوزستان مورخ 16/8/99 در ورزشگاه فولادشهر و اعلام خطای بازیکن مدافع تیم ذوب‌آهن و اعلام ضربه پنالتی به نفع تیم فولاد خوزستان، نظر به اینکه حسب اعلام نظر کارشناس نه‌تنها هیچ خطایی صورت نپذیرفته، بلکه در فرض پذیرفتن، خطا بی‌تردید خارج از محوطه جریمه رخ داده، فلذا از محضر آن مقام محترم تقاضای رسیدگی و بررسی و در صورت صلاحدید نسبت به عدم لحاظ و ترتیب اثر به گل به ثمر رسیده تصمیم شایسته اتخاذ فرمایید.» باشگاه ذوب‌آهن مطابق قوانین جاری کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا پیگیری بررسی اشتباهات رخ‌داده در داوری این دیدار را حق قانونی خود دانسته و این موضوع را تا وصول به حقیقت مجدانه پیگیری خواهد کرد.

Page Generated in 0.0058 sec