printlogo


کد خبر: 218241تاریخ: 1399/8/19 00:00
خبر

آمار شگفت‌انگیز سوارس
5 گل از 8 ضربه به سمت دروازه
 
لوییس سوارس با به ثمر رساندن سومین گل اتلتیکو مادرید در پیروزی 4 بر صفر مقابل کادیس در ورزشگاه واندا متروپولیتانو، یک تیم دیگر را به فهرست قربانیانش اضافه کرد. کادیس بیست‌و‌نهمین تیمی است که سوارس موفق به گلزنی مقابل آن شده است. این آمار اما دو هفته دیگر می‌تواند به 30 مورد افزایش پیدا کند، زمانی که مهاجم اروگوئه‌ای و هم‌تیمی‌های سابقش در بارسلونا با هم روبه‌رو می‌شوند. سوارس که تابستان امسال به 6 سال حضورش در بارسلونا پایان داد و به عنوان بازیکن آزاد راهی اتلتیکومادرید شد، تاکنون به همه تیم‌های لالیگایی که مقابل‌شان بازی کرده، گل زده است و دو هفته دیگر پس از برگزاری بازی‌های ملی، او این شانس را دارد که بارسلونا را به سی‌امین قربانی خود تبدیل کند. سوارس با گلی که به کادیس زد، شمار گل‌های لالیگایی این فصل خود را به 5 مورد افزایش داد تا از این حیث در کنار هم‌تیمی پرتغالی‌اش ژوائو فلیکس صدرنشینان جدول گلزنان لقب بگیرند. نکته مهم درباره آمار گلزنی سوارس این است که او این 5 گل را با تنها 8 ضربه به سمت دروازه رقبا زده است. این در حالی است که هم‌تیمی‌ سابق او، لیونل مسی با 16 شوتش به سمت دروازه رقبا تنها 3 گل زده که دو تای آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است. سوارس حالا روی بازی‌های ملی تمرکز خواهد کرد جایی که باید به اروگوئه برای دو مصاف سخت با تیم‌های ملی کلمبیا و برزیل در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 کمک کند.
 
سیمئونه فعلاً نگران بارسا نیست
 
دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید پس از پیروزی مقابل کادیس که شمار بازی‌های بدون شکست این تیم در لالیگا را به 23 بازی افزایش داد – بهترین آمار در تاریخ باشگاه – تأکید کرد که نگران پایان این روند در جدال مقابل بارسلونا نیست. سیمئونه گفت: «بارسایی‌ها ما را می‌شناسند و می‌دانند که ادامه خوشحالی ما وابسته به این نیست که در بازی‌مان مقابل آنها چه اتفاقی قرار است رخ دهد. هنوز تا آن بازی 15 روز باقی مانده است. بازیکنان در این مدت به اردوی تیم‌های ملی‌شان می‌روند و ما باید صبر کنیم که آنها برگردند، پس تا آن زمان به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. این شیوه فکری ماست که به هر بازی به وقتش فکر کنیم و برای آن آماده شویم. ابتدا باید دید که وقتی بازیکنان برمی‌گردند در چه وضعیتی قرار دارند و مطابق وضعیت آنها آرایش و سیستم بازی تیم‌مان را برای رویارویی با بارسلونا تعیین خواهیم کرد.» اتلتیکومادرید بعد از شکست تحقیرآمیز 4 بر صفرش مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در ماه گذشته، 4 تا از 5 بازی‌اش را برده است.
 
توخل به خبرنگاران: به ما احترام نمی‌گذارید
 
پاری‌سن‌ژرمن در یک بازی خانگی مهم مقابل رن رده سومی، در حالی که دو ستاره اصلی خط حمله‌اش یعنی نیمار و امباپه را در اختیار نداشت، با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. توماس توخل، مربی تیم، به گلایه از خبرنگاران و رسانه‌های فرانسوی پرداخت و گفت: «شما خبرنگاران برای کارهایی که بازیکنان و تیم ما تا الان انجام داده احترام قائل نیستید و این مرا بسیار ناراحت می‌کند. من اما از تیمم بسیار راضی‌ام و به عملکردی که از آنها دیدم افتخار می‌کنم... شاید نتیجه این بازی بهتر از نتیجه بازی چهارشنبه هفته گذشته (شکست 2 بر یک در خانه لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا) بوده باشد اما من همچنان معتقدم که عملکرد‌مان در بازی قبلی‌ بهتر بود. در آن بازی ما فوق‌العاده مبارزه کردیم و ذهنیت تیم استثنایی بود. در این مسابقه هم بازیکنانم با وجود مصدومیت‌هایی جدید، حیرت‌آور بازی کردند. من بسیار خوشحالم چون ما یکی از بهترین پیروزی‌های‌مان را از زمانی که من سرمربی پاری‌سن‌ژرمن شدم، کسب کردیم.» قهرمان فصل گذشته لوشامپیونا با وجود مصدومیت بازیکنانش و ناکامی‌هایی که در لیگ قهرمانان داشته، هشت بازی اخیرش در لیگ فرانسه را به صورت متوالی برده و در هفت مورد گل نخورده است.
 

Page Generated in 0.0054 sec