printlogo


کد خبر: 218239تاریخ: 1399/8/19 00:00
امیر نتوانست کلین‌شیت کند
عابدزاده با باخت در اردوی تیم ملی

در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو در حالی که مثل تمام مسابقات این فصل امیر عابدزاده را درون دروازه داشت، در ورزشگاه مونیسیپال مقابل تیم رده شانزدهمی فامالیکائو قرار گرفت. ماریتیمو در دقیقه ۱۲ به گل رسید اما تا پایان نیمه اول دروازه این تیم روی یک ضربه ایستگاهی و یک ارسال توپ از کرنر باز شد تا یاران عابدزاده با شکست نیمه اول دیدار با فامالیکائو را پشت سر بگذارند.
در نیمه دوم تلاش ماریتیمو برای جبران نتیجه و فرار از باخت خارج از خانه مقابل فامالیکائو نتیجه‌ای نداشت تا در این دیدار با نتیجه 2 بر یک مغلوب شوند و با هفت امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر پرتغال بایستند. امیر عابدزاده که هفته گذشته موفق شده بود نخستین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند، برابر فامالیکائو نتوانست در هفتمین بازی فصل خود به این مهم دست پیدا کند. با این حال او از نظر سیو نجات‌بخش یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ پرتغال محسوب می‌شود که توانسته بارها دروازه ماریتیمو را از فرو ریختن نجات بدهد. 
دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو با پایان بازی تیمش به اردوی تیم ملی ایران اضافه خواهد شد تا خود را آماده دیدار تدارکاتی روز پنجشنبه مقابل بوسنی‌و‌هرزگوین کند؛ دیداری که احتمالاً او درون دروازه تیم ملی خواهد ایستاد.
 

Page Generated in 0.0044 sec