printlogo


کد خبر: 218238تاریخ: 1399/8/19 00:00
حضور چهار دقیقه‌ای در ترکیب ترابزون
مجید حسینی بالاخره آفتابی شد

در چارچوب مسابقات هفته هشتم سوپرلیگ ترکیه، تیم ترابزون‌اسپور که سیدمجید حسینی را مثل سه دیدار گذشته‌اش جزو نفرات ذخیره داشت، به مصاف آلانیا اسپور رده دومی رفت. یاران حسینی پس از سه شکست متوالی اخیرشان، این‌بار به تساوی یک بر یک خارج از خانه مقابل آلانیا اسپور رسیدند تا شش امتیازی شوند و موقتاً به رده هفدهم جدول سوپرلیگ ترکیه صعود کنند.
مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون‌اسپور که در هیچ‌یک از مسابقات فصل جدید به میدان نرفته و چهار بازی دور از فهرست و در سه دیدار هم نیمکت‌نشین بود، از دقیقه ۸۶ بازی با آلانیا اسپور به‌جای فلاویو وارد زمین شد و بازی قابل قبول و کم‌نقصی را به نمایش گذاشت. 
حسینی که دو فصل قبل جزو بازیکنان مهم و آماده ترابزون‌اسپور محسوب می‌شد، از هفته‌های پایانی فصل قبل مورد غضب مسئولان و کادر فنی این تیم قرار گرفت و دیگر فرصت بازی به‌عنوان بازیکن ثابت را پیدا نکرد. او که در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی با پیشنهادهایی از چند تیم اروپایی مواجه شد، در ترکیه ماند تا همچنان برای ترابزون بازی کند. 
حسینی با وقفه مسابقات سوپرلیگ ترکیه به‌دلیل فیفادی و با توجه به اینکه در فهرست جدید تیم ملی قرار گرفته، باید به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ اضافه شود.
 

Page Generated in 0.0051 sec