printlogo


کد خبر: 218236تاریخ: 1399/8/19 00:00
سهم 16 دقیقه‌ای سامان از برد برنتفورد
قدوس همچنان روی نیمکت

در ادامه بازی‌های هفته یازدهم چمپیونشیپ انگلیس، تیم برنتفورد که سامان قدوس را بر خلاف مسابقه اخیرش در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، در ورزشگاه اختصاصی خود با تیم رده هشتمی میدلزبورو دیدار کرد. روند شکست‌ناپذیری یاران قدوس طی سه هفته اخیر که با دو مساوی و یک برد برای آنها همراه بود، مقابل میدلزبورو هم تداوم داشت و تیم برنتفورد به تساوی بدون گل رسید تا ۱۶ امتیازی شود و در جایگاه شانزدهم جدول چمپیونشیپ انگلیس بایستد.
سامان قدوس، بازیکن ایرانی برنتفورد در شب تساوی تیمش مقابل میدلزبورو از دقیقه ۷۴ به‌عنوان دومین تعویضی تیمش وارد زمین شد و هفتمین بازی فصل خود را در چمپیونشیپ انجام داد. او که طی یک سال اخیر شرایط دشواری را سپری کرده و با محرومیت و مصدومیت نیز مواجه بوده، امیدوار است در برنتفورد روزهای موفقی را پشت سر بگذارد و دوباره به همان بازیکنی تبدیل شود که مورد تمجید آرسن ونگر قرار گرفت.
قدوس بر خلاف اردوی قبلی تیم ملی ایران که در فهرست نفرات منتخب دراگان اسکوچیچ قرار گرفته بود، در لیست جدید ملی‌پوشان جایی نداشته و برای بازی با بوسنی به اردو دعوت نشده است؛ موضوعی که می‌تواند به ادامه حضور قدوس در تمرینات و پس گرفتن جایگاه او در برنتفورد کمک کند. باید ببینیم آیا چنین اتفاقی رخ می‌دهد یا نه؟
 

Page Generated in 0.0066 sec