printlogo


کد خبر: 214803تاریخ: 1399/6/22 00:00
اطلاعات فوتبالی رسول‌پناه چطور بالا رفت؟
علیپور ،کوتینیوست ترابی، رونالدو!

مهدی رسول‌پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس دیروز با برنامه ورزش و مردم مصاحبه نسبتاً مفصلی انجام داد و درباره نقل و انتقالات، شرایط تیم، مشکلات گل‌محمدی با باشگاه و... توضیح داد.
جالب‌ترین بخش حرف‌های رسول‌پناه وقتی بود که او بعد از پیش کشیدن بحث جدایی مهدی ترابی مثال‌هایی فوتبالی زد که تا الان از او نشنیده بودیم. رسول‌پناه گفت: «رونالدو از رئال رفت و کوتینیو از بارسا، آیا آنها زانوی غم بغل گرفتند؟ ما باید کاری کنیم ترابی‌های زیادی بسازیم. اگر بخواهیم در حسرت رفتن ترابی باشیم به بقیه ظلم کرده‌ایم. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و به ستاره‌ها متکی نیست. شک نکنید که باز هم ستاره‌های دیگری در پرسپولیس ظهور خواهند کرد.»
مشخص نیست به یکباره چه تحولی در رسول‌پناه رخ داده که او اینطور مثال‌های فوتبالی می‌زند چرا که قبل از این چنین صحبت‌هایی از او نشنیده بودیم. به نظر می‌رسد او راه فرار کردن از زیر فشار انتقادات هواداران در خصوص جدایی ترابی و علیپور را یاد گرفته و قصد دارد با مثال‌های فوتبالی کارش را موقتاً پیش ببرد.
این تحول در سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در حالی رخ می‌دهد که او در برنامه فوتبال برتر با طعنه‌های متوالی میثاقی که او را کارشناس خطاب می‌کرد مواجه شد و اصلاً متوجه نشد که سوژه مجری برنامه شده است!

Page Generated in 0.0056 sec