printlogo


کد خبر: 214800تاریخ: 1399/6/22 00:00
رمزگشایی از دلیل ناراحتی شیری
نیمکت‌نشینی بدقولی باشگاه یا یحیی؟

مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس همراه این تیم به قطر نرفته در حالی که نه مشکل ویزا داشته نه اینکه مورد دیگری وجود دارد. او گفته مصدوم است و چند روز دیرتر به اردوی تیم اضافه می‌شود اما گفته می‌شود بحث مصدومیت در میان نیست و او مشکلات دیگری دارد. برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند شیری به خاطر قراردادش از باشگاه ناراحت است. هر چند او تا پایان لیگ بیستم با پرسپولیس قرارداد دارد اما مثل شجاع خلیل‌زاده خواهان این است که رقم قراردادش بالاتر برده شود و حداقل به اندازه بازیکنان تازه‌وارد تیم پول بگیرد.
از سوی دیگر بحث‌هایی در خصوص ناراحتی او در قبال تصمیمات گل‌محمدی هم به گوش می‌رسد. گفته شده یحیی قصد دارد در بازی‌های لیگ قهرمانان از سیامک نعمتی در پست دفاع راست استفاده کند که این مسأله شیری را ناراحت کرده است. شماره 17 تیم که در یک فصل و نیم گذشته همواره از بازیکنان اصلی بوده و حتی حسین ماهینی را کنار زده دوست ندارد نیمکت‌نشین شود و حق خودش می‌داند بازی کند اما یحیی ظاهراً اعتقاد دیگری دارد.
شیری در بازی دربی هم خیلی زود و در دقیقه 30 تعویض شد و به نظر می‌رسد در خصوص اشتباهاتی که منجر به خوردن گل اول سرخ‌ها در آن مسابقه شد کاسه‌کوزه‌ها بر سر این بازیکن خراب شده است و گفته می‌شود شیری به خاطر آن اتفاقات از یحیی ناراحت است.

Page Generated in 0.0060 sec