printlogo


کد خبر: 214790تاریخ: 1399/6/22 00:00
سهم مربیان انگلیسی از بیت‌المال

طنزیم
هومن جعفری   
 
طبق آمار منتشر شده که بسیار هم عجیب است، امسال برای نخستین بار در لیگ برتر انگلیس هیچ‌کدام از باشگاه‌های لیگ برتری مربی خود را اخراج نکردند! این قصه آنقدر عجیب است که آدم نمی‌داند در موردش چه نظری بدهد. پس دلالان عزیز در انگلیس چطوری نان در می‌آورند؟ کانون مربیان انگلیس چرا بیکار نشسته؟ این همه مربی انگلیسی بیکار نشسته‌اند در خانه‌شان بعد فرت و فرت مربی خارجی می‌آید در لیگ این کشور نان می‌خورند که چه؟ این اصلاً درست و عقلانی نیست! سهم مربیان انگلیسی از سفره بیت‌المال کجاست پس؟
 
دم دستگاه دیپلماسی گرم
یک تشکری هم بکنیم از دستگاه امور خارجه کشورمان. پاسپورت ایرانی آنقدر اعتبار پیدا کرده که مردم بدون ویزا می‌روند قطر! دمتان گرم!
 
جمع کنید
یک خبری در مورد صدور رأی سقوط یک باشگاه لیگ برتری از سوی فیفا به گوش می‌رسد که نگران‌کننده است. امید که مسئولان این باشگاه حواسشان باشد که چطوری جمع کنند!
 
ای دلار
خبر آمده که علیپور مهاجم پرسپولیس به مارتیموی پرتغال اضافه شده. قیمت دلار الان یکطوری است که شما به لیگ آذربایجان هم بپیوندید دوبرابر بالاترین پیشنهاد فوتبال ایران در می‌آورید چه برسد به لیگ پرتغال. قانون منع بازیکن خارجی را نمی‌گذاشتید دست‌کم بیست بازیکن دیگر لژیونر می‌شدند!
این نسل جدید یادش نیست. یک زمانی واقعاً بیست تا بازیکن در اروپا داشتیم.

 


Page Generated in 0.0055 sec