printlogo


کد خبر: 214784تاریخ: 1399/6/22 00:00
خبر

 بازگشت پویایی 
به وزنه‌برداری با شروع لیگ
 
طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون وزنه‌برداری، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر پس از ماه‌ها بلاتکلیفی این رشته به دلیل شیوع کرونا احتمالاً و در صورت مهیا بودن تیم‌های لیگی برای حضور در مسابقات امسال (99) بزودی آغاز می‌شود.
فدراسیون وزنه‌برداری به تازگی با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرد نشست هماهنگی این پیکارها روز هفتم مهرماه برگزار می‌شود. نشستی که شاید می‌توانست خیلی زودتر از این تاریخ برگزار و چراغ رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری روشن شود، چراکه مجوز برگزاری رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری برخلاف دیگر رشته‌های پربرخورد همچون کشتی از اوایل تیرماه صادر شده بود و فدراسیون می‌توانست مدت‌ها قبل برای برپایی لیگ اقدام کند.
به هر حال دلیل هر چه بود، متولیان تیم‌های وزنه‌برداری هم اکنون در آستانه برگزاری نشست هماهنگی لیگ و متعاقب آن آغاز این پیکارها قرار دارند. مسابقاتی که بزودی عامل ایجاد هیجان و پویایی وزنه‌برداری پس از حدود هفت ماه بلاتکلیفی و تعطیلی کرونایی است.
با وجود این می‌توان امیدوار بود، تدوین برنامه‌های لیگ برتر به شکل‌گیری تمرینات منظم و گروهی وزنه‌برداران نیز منتهی شود تا ورزشکاران این عرصه بتوانند پس از مدت‌ها تمرینات انفرادی، حالا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تمرینات منسجم گروهی و حضور در مسابقات مشغول شوند.
 
درخشش رعد پدافند 
در هفته نخست لیگ بدمینتون
 
در هفته اول لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور در تالار مرحوم فرهمند، تیم رعد پدافند هوایی قم میزبان دانشگاه یزد بود که توانست با پیروزی هفته اول را آغاز کند.
تیم رعد پدافند هوایی قم روز گذشته در لیگ بدمینتون باشگاه‌های کشور در تالار فرهمند این شهر به مصاف نماینده یزد رفت و توانست در سه بازی تک نفره دو برد را به دست آورد و در بازی‌های دوبل یک برد و یک باخت را در کارنامه خود ثبت کند.
در دیدار نخست رستم‌پور از قم دو بر یک علی حیاتی را شکست داد، در دیدار دوم هم محمد پای روند دو بر یک از مهران شهبازی شکست خورد و در دیدار سوم انفرادی فرزین خانجانی از نماینده قم دو بر صفر مجتبی کاظم‌پور را برد. در بازی‌های دو نفره تیم قم یک برد و یک باخت را به دست آورد که محمد پای روند و فرزین خانجانی از رعد پدافند ۲ بر یک مهران و رضا شهبازی را شکست دادند و در دیدار دوم مسعود پیروزی و امیر قاسمی نمایندگان قمی مغلوب صدرا صادقی و حسن متقی با نتیجه ۲ بر یک شدند. رعد پدافند هوایی قم در هفته دوم لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور پنجشنبه هفته جاری به مصاف سپاهان اصفهان در این شهر می‌رود.
 
قهرمانی دوستی
 در رقابت‌های اهداف پروازی
 
علی دوستی به عنوان قهرمانی مسابقات آزاد اهداف پروازی معرفی شد.
مسابقات آزاد اهداف پروازی در سال جاری با استقبال چشمگیری از ورزشکاران رشته اسکیت طی 2 روز در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان علی دوستی از مازندران با کسب بالاترین امتیاز به عنوان قهرمان شناخته شد.
مهران امینی از تهران و عبدالقادر شیرمحمدی از گلستان دوم و سوم شدند. همچنین مرتضی یحیی‌پور از مازندران، امیرمحمد دادگر از آذربایجان غربی و رامتین بشارتی از تهران به ترتیب در جایگاهای چهارم تا ششم قرار گرفتند. نخستین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی رشته اسکیت از 20 تا 21 شهریورماه با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و با رعایت تمام اصول و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

Page Generated in 0.0044 sec