printlogo


کد خبر: 214781تاریخ: 1399/6/22 00:00
خبر

 شکست نایب قهرمان اروپا در لیگ فرانسه
کرونا مچ پاریس را خواباند
 
پاری‌سن‌ژرمن، نایب قهرمان لیگ قهرمانان، در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ فرانسه در غیاب بازیکنان کلیدی خود یعنی نیمار، کیلیان امباپه، مائورو ایکاردی، آنخل دی‌ماریا و کیلور ناباس (تست کرونای همه مثبت شده است) با نتیجه یک - صفر مغلوب میزبان خود، لانس شد. توماس توخل، مربی پاریسی‌ها، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «کانال پلاس» فرانسه گفت: «من فکر نمی‌کنم که در این بازی می‌توانستیم بهتر از این کار کنیم. از بازی که در نیمه اول به نمایش گذاشتیم، راضی بودم. ما بازی را کاملاً تحت‌ کنترل خود داشتیم و مالکیت توپ از آن ما بود.»
او افزود: «در واقع ما در این دیدار در خلق موقعیت مشکل داشتیم. بله، ما موقعیت جدی گلزنی نداشتیم اما فراموش نکنید که ما در این دیدار ترکیب کوچکی داشتیم و بازیکنانی را در اختیار نداشتیم که تفاوت را رقم می‌زنند. با توجه به تیم جوانی که در این دیدار داشتیم، ما اشتباه سرنوشت‌سازی مرتکب شدیم و نتوانستیم از اشتباهات لانس استفاده کنیم. نتیجه مساوی بهترین سناریویی بود که ما می‌توانستیم امیدوار به کسبش در این دیدار باشیم.»
سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن همچنین درباره بحث انتقال الساندور فلورنتزی، کاپیتان رم به جمع پاریسی‌ها به عنوان جانشین توماس مونیه اظهار داشت: «امیدوارم این انتقال به نتیجه برسد. من به درخشش فلورنتزی خیلی خوشبین هستم.»
وی همچنین در پایان در واکنش به شایعه انتقال متئو گندوزی، هافبک فرانسوی آرسنال به پاری‌سن‌ژرمن خاطرنشان کرد: «این انتقال عملی نخواهد شد.»
 
جزئیات قرارداد فلورنتزی
 
باشگاه‌های پاری‌سن‌ژرمن و رم برای انتقال الساندرو فلورنتزی، دفاع راست رم به توافق رسیده‌اند و بر این اساس، پاریس برای یک فصل فلورنتزی را از رم قرض می‌گیرد.
 رقم قرارداد قرضی 500 هزار یورو است و در صورت رضایت، تیم پاریسی می‌تواند در پایان فصل با پرداخت 9 میلیون یوروی دیگر این قرارداد را قطعی کند.
فلورنتزی 29 ساله ماه ژانویه امسال با پایان قرارداد قرضی‌اش با والنسیا به رم برگشت اما او در برنامه‌های تاکتیکی پائولو فونسکا ‌سرمربی رم جایی ندارد.
 
زمان انتخابات بارسا مشخص شد
 
باشگاه بارسلونا به طور رسمی اعلام کرد دور بعدی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در 20 و 21 مارس 2021 (30 اسفند 99 و یکم فروردین 1400) برگزار خواهد شد. خوسپ ماریا بارتومئو رئیس فعلی باشگاه بارسلونا که در ماه‌های اخیر به دلیل نقشی که در افت کیفی این تیم داشته به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است، به دنبال شرکت در انتخابات شش ماه آینده نیست.
در حال حاضر 7500 عضو باشگاه بارسلونا در رأی‌گیری بین اعضا به خوسپ ماریا بارتومئو رأی عدم اعتماد داده‌اند. در صورتی که تعداد آرای عدم اعتماد به 16 هزار و 520 نفر از بین 140 هزار عضو این باشگاه برسد، وی باید از سمت ریاست باشگاه بارسلونا کنار برود، در غیر این ‌صورت تا ماه مارس، زمان انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به فعالیتش در این باشگاه ادامه خواهد داد. گفته می‌شود ویکتور فونت، خوان لاپورتا و ژوردی فاره کاندیداهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نیز رأی به عدم اعتماد به بارتومئو داده‌اند.
باشگاه بارسلونا همچنین اعلام کرد در نتیجه شیوع ویروس کرونا درآمدهایش در مقایسه با سال 2019، در حدود 30 درصد کاهش پیدا کرده است. بارسلونا سال گذشته درآمد یک میلیارد یورویی داشت که با کاهش 30 درصدی درآمدهایش، چیزی در حدود 315 میلیون یورو نسبت به سال گذشته ضرر مالی کرده است.

Page Generated in 0.0041 sec