printlogo


کد خبر: 214776تاریخ: 1399/6/22 00:00
مجیدی: مدیریت استقلال به عوام‌فریبی ادامه می‌دهد
سعادتمند، مدیری در آستانه کناره‌گیری!
هیچ بعید نیست که سعادتمند به زودی از سمت خود کنار برود تا شاید قدری از حواشی استقلال کاسته شود

 
شاید اگر پای لیگ قهرمانان آسیا در میان نبود، احمد سعادتمند بعد از ناکامی استقلال در فینال جام حذفی از سمتش استعفا می‌داد اما او به دلیل اوضاع کنونی ترجیح می‌دهد که همچنان به مدیریت در باشگاه استقلال ادامه دهد. مدیریتی که گفته می‌شود مورد نقد برخی اعضای هیأت مدیره هم هست به گونه‌ای که در روزهای اخیر صحبت از برکناری سعادتمند و انتخاب حجت نظری به عنوان سرپرست موقت نیز به میان آمده است. البته هیچ‌یک از مسئولان باشگاه استقلال این شایعات را تأیید نکرده‌اند اما در تکذیب آن نیز مصاحبه‌ای از باشگاه استقلال بیرون نیامده تا پیچیدگی‌های این ماجرا بیشتر شود. سعادتمند در حالی که از سوی برخی اعضای هیأت مدیره زیر تیغ انتقاد قرار دارد هرازگاهی از سوی مجیدی هم مورد حمله قرار می‌گیرد. سرمربی سابق استقلال که نقشی اساسی در ناکامی آبی‌ها در فینال جام حذفی داشت به تازگی بازهم به سمت سعادتمند یورش برده است.
 او در کانالی منتسب به خودش این جملات را نوشته است: «به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه استقلال اطلاع ندارد که طبق قانون سرمربی می‌تواند با ارسال یک پیامک به باشگاه از سمت خود استعفا بدهد. ظهر جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ از طریق پیامک و واتساپ استعفایم را به مدیرعامل اعلام کردم. بعد از فینال هم یک مرتبه این کار را انجام دادم. از سازمان لیگ هم استعلام گرفتم و تأکید داشتند که اعلام کناره‌گیری حتی از طریق اکانت‌ شخصی در شبکه‌های اجتماعی یا مصاحبه در رسانه‌های شناخته شده هم مورد تأیید سازمان لیگ و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواهد بود، با این وجود مدیریت فعلی به عوام فریبی‌هایش ادامه می‌دهد.
 برخلاف بندهای قراردادم، دیگر هیچ حق و حقوقی برای خود بابت سرمربیگری در فصل ۹۹-۱۳۹۸ و ۱۴۰۰-۱۳۹۹ قائل نیستم و از باشگاه استقلال می‌خواهم که باقیمانده دستمزدم در فصل ۱۳۹9-۱۳۹8 را برای سرمربی آینده استقلال هزینه کنند. به امید روزهایی که استقلال ما از این پلیدی‌ها نجات یابد و بازی با احساسات هواداران به پایان برسد.» فرهاد مجیدی پیش از فینال جام حذفی و بعد از آن به تناوب با مصاحبه‌ها و انتشار مطالبی علیه سعادتمند، عرصه را بر مدیریت باشگاه استقلال بسیار تنگ کرده و به نظر می‌رسد تا زمانی که سعادتمند در رأس کار باشد، مجیدی با چنین اظهاراتی سعادتمند را به نقد بکشد. این واکنش‌‌ها به خودی خود برای استقلال حاشیه‌ساز است و در حالی که صحبت از ایجاد شکاف میان اعضای هیأت مدیره می‌شود، هیچ بعید نیست که سعادتمند به زودی از سمت خود کنار برود تا شاید قدری از حواشی استقلال کاسته شود.
 البته مدیرعامل استقلال در مواجهه با اظهارات مجیدی همواره سکوت اختیار کرده و ترجیح می‌دهد پاسخ سرمربی سابق آبی‌ها را ندهد اما او فقط با این عامل بازدارنده مواجه نیست و باید برخی اعضا و یا تصمیم‌گیران در پس پرده‌ای که از مجیدی حمایت می‌کنند را هم تحمل کند. به نظر می‌رسد قصه حواشی استقلال سر دراز دارد و حالاحالاها باید شاهد کشمکش‌ها میان آبی‌ها باشیم و این دست حواشی و اظهارات را در رسانه‌ها مشاهده کنیم. شاید لازم باشد که استقلال در فصل جدید با مدیرعامل جدید گام به لیگ بگذارد و استراماچونی را بازگرداند تا تمام این حاشیه‌ها ختم به خیر شود و استقلال به سمت قهرمانی در لیگ برتر حرکت کند.

Page Generated in 0.0060 sec