printlogo


کد خبر: 214774تاریخ: 1399/6/22 00:00
آن روز نباید به باشگاه پرسپولیس می‌رفتم
مرادمند: استقلال انتخاب دلم بود

 
صحبت‌های محمدحسین مرادمند، پیش از حضور در استقلال تا حدی برای مدافع سابق شهرخودرو حاشیه‌ساز شده بود، مرادمند اما در حالی که باشگاه پرسپولیس هم برایش پیشنهاد قابل توجهی مهیا کرده بود، با استقلال قرارداد منعقد کرد تا به یکی از بازیکنان این تیم در فصل بیستم تبدیل شود. البته به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، او و دیگر بازیکنان جدید نمی‌توانند تا رفع این مشکل برای آبی‌ها به میدان بروند. با این حال اما مرادمند لحظه‌شماری می‌کند تا این مشکل برطرف شود و به زودی در ترکیب استقلال قرار بگیرد. مرادمند درباره حضور در استقلال حرف‌های جالبی به زبان می‌آرود. او به قهرمانی تیم جدیدش در آسیا اشاره دارد تا به همه نشان دهد که گام به چه تیم بزرگی گذاشته است. آیا مرادمند که از یک خانواده استقلالی برخاسته، در این تیم موفق خواهد شد؟
 
درشرایطی با استقلال قرارداد منعقد کردی که باشگاه جدیدت نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنان جدید استفاده کند.
 من از این مشکل آگاهی داشتم و می‌دانستم بعد از عقد قرارداد با استقلال نمی‌توانم راهی قطر شوم. حتی می‌خواستم با تیم سابقم شهرخودرو به قطر بروم اما در نهایت رضایتنامه من صادر شد و به بازیکن رسمی استقلال تبدیل شدم. من منتظر می‌مانم تا این مشکل برطرف شود. هر وقت موانع موجود برداشته شد به اردوی استقلال ملحق می‌شوم.
تو می‌توانستی انتخاب‌های دیگری هم داشته باشی و حتی در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنی. قطعاً اگر به پرسپولیس می‌رفتی این مشکل برای تو ایجاد نمی‌شد و به راحتی در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رفتی.
همین طور است اما من استقلال را انتخاب کردم چون از ته قلبم دوست داشتم به این تیم بیایم. من باشگاه استقلال را دوست دارم و دلایل شخصی و خانوادگی داشتم که این تیم را انتخاب کردم. انتخاب استقلال یک تصمیم خوب و کاملاً فوتبالی بود که به آینده من کمک می‌کند.
شاید نباید یک روز قبل از اینکه با استقلال قرارداد منعقد کنی به باشگاه پرسپولیس می‌رفتی.
همینطور است. من از حضور در باشگاه پرسپولیس پشیمانم چون سوءتفاهم‌هایی به وجود آورد اما به خاطر احترامی که برای آقا یحیی قائل هستم باید به این باشگاه می‌رفتم. البته من به باشگاه پرسپولیس مراجعه کردم اما نتوانستم دیداری با آقا یحیی داشته باشم. آقا یحیی در شهرخودرو مربی من بود و من خاطرات خوبی با ایشان داشتم. به هر حال حضورم در استقلال شاید باعث رنجش ایشان شده باشد اما نمی‌توانستم تصمیم دیگری بگیرم و باید استقلال را انتخاب می‌کردم.
جایی گفته بودی که برای حضور در استقلال یک میلیارد تومان از جیبت دادی.
همینطور است چون وقتی موضوع مذاکراتم با باشگاه استقلال جدی شد، مسئولان تیم سابقم به من گفتند که باید رقم رضایتنامه‌ات را افزایش بدهی. برای همین هم من یک میلیارد تومان از خودم به باشگاه شهرخودرو دادم. هیچ نگرانی و ناراحتی از این کار ندارم چون اعتقاد دارم یک فوتبالیست برای به دست آوردن چیزهای بزرگ باید از خودش بگذرد. من هم همین کار را انجام دادم وحالا در تیمی بازی می‌کنم که به آن عشق دارم. این برای من ارزش و اهمیت زیادی دارد.
فکر می‌کنی در استقلال صاحب چه جایگاهی شوی؟
 استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. هر بازیکنی الان برای استقلال بازی می‌کند حتماً توانایی‌اش را داشته که به این تیم ملحق شده است. من به تیمی آمدم که برایم از اعماق وجود قابل احترام است و انتخابی کاملاً دلی داشته‌ام. انتظاراتی که از خودم دارم بسیار زیاد است. قطعاً در استقلال به پیشرفت فکر می‌کنم و نمی‌خواهم یک بازیکن معمولی باشم. دوست دارم پیشرفت کنم و این موضوع را در مذاکراتی که با سران باشگاه استقلال داشتم، گفتم و اعلام کردم می‌آیم تا روزهای خوبی را با استقلال رقم بزنم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بخورد و بتوانم با این تیم به افتخارات بسیاری برسم. استقلال تیمی است که در آسیا بسیار شناخته شده است. من به تیمی آمده‌ام که قهرمان آسیا شده و از نظر شناسنامه تیم بسیار بزرگی است.

Page Generated in 0.0043 sec