printlogo


کد خبر: 214752تاریخ: 1399/6/22 00:00
خبر

تراکتور اطلاعیه داد
نکونام بهانه گرفت
 
باشگاه تراکتور تبریز با صدور اطلاعیه‌ای به هواداران این باشگاه اعلام کرد در هفته‌های آینده خبرهای خوشی در راه خواهد بود. متن اطلاعیه‌ باشگاه تراکتور به این شرح است: «با حمایت همیشگی شما و دمیدن روح امید و آرامش بر کالبد تیم تراکتور توانستیم قهرمان جام حذفی شویم. باشگاه تراکتور در این راه ضمن تشکر از تلاش تمامی عزیزان دست‌اندرکار اعم از بازیکنان، مربیان و کادر مدیریتی، اعلام می‌دارد با برداشتن این گام، همچنان با اتکا به اصل آرامش و تمرکز، برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های اقتصادی، تقویت فنی تیم فوتبال تراکتور و جذب بازیکنان را به موازات و بلافاصله پس از پایان لیگ آغاز کرد و خبرهای خوبی را طی هفته‌ آینده برای پرشورها خواهیم داشت، ضمن درک نگرانی هواداران عزیز این نوید را می‌دهیم تمامی ارکان باشگاه با تمام وجود در تلاش هستند تا هدف‌گذاری و اجرای برنامه‌های مدنظر طوری باشد که مسیر موفقیت تیم و شادی مردم خطه‌ آذربایجان و هواداران پرشور تراکتور در سراسر ایران و جهان هموار و ادامه‌دار باشد.» این اطلاعیه در حالی منتشر شد که خبر می‌رسد جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان گزینه اصلی تراکتور برای سرمربیگری تیم است. اگرچه نکونام با فولاد قراردادش را تمدید کرده اما حالا ظاهراً با بهانه قرار دادن یکسری مشکلات از جمله ناراضی بودن از نقل و انتقالات، به دنبال جدایی است که باید دید بهانه‌گیری‌های نکونام به خاطر رفتن به تراکتور است یا اینکه واقعاً شرایط مهیا نیست.
 
پنجره شهرخودرو باز شد
 
با اقدام مالک باشگاه شهرخودرو و پرداخت بدهی بر جای مانده از دوران پدیده به پانادیچ، پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شد. از آنجا که با پیگیری‌های حمیداوی، پرداخت مطالبه یک میلیارد و دویست میلیون تومانی ایگور پانادیچ 48 ساعت قبل از پایان مهلت تعیین‌شده برای لیست آسیایی لیگ قهرمانان ACL صورت گرفته و مستندات هم به کمیته تعیین وضعیت فیفا ارسال شده، مالک باشگاه شهرخودرو دنبال حل مشکل حضور بازیکنان جدید این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است تا مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو بتواند از بازیکنان تازه‌وارد خود در لیگ قهرمانان آسیا هم استفاده کند.
 
 
جهانی به ذوب‌آهن پیوست
 
میلاد جهانی هافبک تکنیکی صنعت‌نفت آبادان با قراردادی دو ساله، به ذوب‌آهن اصفهان پیوست. جهانی فصل گذشته لیگ برتر فوتبال با هشت پاس گل، به صورت مشترک با مهدی قایدی عنوان بهترین پاسور گل لیگ نوزدهم را به خود اختصاص داد.
 
مهاجم پرسپولیس  در رفسنجان
 
سعید کریمی مهاجم فصل گذشته نساجی مازندران که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، به عضویت تیم مس رفسنجان درآمد. این مهاجم که سهمیه زیر 21 سال محسوب می‌شود، سابقه حضور در پرسپولیس در زمان سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ و شاهین شهرداری بوشهر را هم در کارنامه خود دارد. همچنین 5 بازیکن مس رفسنجان، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کردند و چهار بازیکن جدید هم به جمع شاگردان محمد ربیعی اضافه شدند. علیرضا دغاغله بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان به همراه داود نوشی‌صوفیانی و حسین شنانی بازیکنان پیشین مس کرمان، با عقد قراردادی به باشگاه مس رفسنجان پیوستند. محمدحسین کریم‌زاده که فصل گذشته برای خدمت مقدس سربازی در تیم فجرسپاسی شیراز به میدان می‌رفت، به جمع شاگردان محمد ربیعی بازگشت. مهرداد رضایی، مهرداد آوخ، محسن آذرباد، پیمان نامور و محسن طرحانی هم قرارداد خود را با باشگاه مس رفسنجان تمدید کردند.
 
کلانتری شاگرد فکری شد
 
ایوب کلانتری هافبک سابق فولاد خوزستان شاگرد محمود فکری در نساجی مازندران شد. قرارداد کلانتری با نساجی 2 ساله است.
 

Page Generated in 0.0058 sec