printlogo


کد خبر: 214750تاریخ: 1399/6/22 00:00
جا‌به‌جایی در بین مهاجمان معروف اروپا
ژیرو جای سوارس را گرفت

شبکه TyC Sports  آرژانتین مدعی شد که مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینس مهاجم آرژانتینی اینتر به اسپانیا سفر کرده‌ تا درباره پیشنهاد جدید بارسلونا با این تیم مذاکره کنند. بارسلونا از ماه‌ها پیش به دنبال خرید مارتینس بود، اما اصرار اینتر به دریافت 111 میلیون یورو سبب شد که تیم اسپانیایی عقب‌نشینی کند، ولی ظاهراً آبی ‌و ‌اناری‌ها هنوز ناامید نشده‌اند.
در حالی که اینتر تلاش دارد مارتینس را برای تمدید قراردادش راضی کند، بارسلونا پس از آسوده خاطر شدن از ماندن لیونل مسی، می‌‌خواهد یک بار دیگر شانس خود را برای خرید مهاجم 23 ساله نراتزوری امتحان کند.
لائوتارو قرار است جانشین لوئیس سوارس شود که ابتدا گفته می‌شد به یوونتوس می‌رود اما اکنون در آستانه پیوستن به اتلتیکومادرید است. در حالی که به نظر می‌رسید همه چیز برای پیوستن این مهاجم اروگوئه‌ای به یوونتوس مهیا شده و توافق‌های نهایی هم میان آنها صورت گرفته، منابع خبری در اسپانیا مدعی شده‌اند که سوارس ترجیح می‌دهد در اسپانیا بماند و به بازی زیر نظر دیه‌گو سیمئونه مشتاق است. دپورتس کواترو همچنین مدعی شده است که مذاکرات سوارس با یوونتوس متوقف شده، چرا که او منتظر است ببیند آیا باشگاه اتلتیکومادرید می‌تواند پیشنهادی قابل قبول به او ارائه کند یا نه. سیمئونه قصد فروش دیگو کاستا را دارد و سوارس احتمالاً جانشین او می‌شود. سوارس در صورت رفتن به اتلتیکومادرید حقوقی به مراتب کمتر از 10 میلیون یورویی که یوونتوس به او پیشنهاد کرده، دریافت خواهد کرد. 
اما یوونتوس اگر سوارس را از دست بدهد، چه خواهد کرد؟
شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر داد اولیویه ژیرو، مهاجم چلسی برای پیوستن به یوونتوس به توافق اولیه با مدیران این باشگاه ایتالیایی دست یافته است. ژیرو اخیراً قرارداد خود را با باشگاه چلسی به مدت یک فصل دیگر یعنی تا پایان ماه ژوئن 2021 تمدید کرد، این در حالی بود که سه باشگاه لاتزیو، کریستال‌پالاس و بوروسیا دورتموند وضعیت او را زیر نظر داشتند. مهاجم فرانسوی آبی‌پوشان لندنی که در ماه ژانویه 2018 از آرسنال به چلسی پیوست، تاکنون در 88 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و 28 گل زده نیز به نامش به ثبت رسیده است. ژیرو در صورت پیوستن به یووه جانشین گونسالو ایگواین می‌شود که گفته شده طی توافق دوجانبه با باشگاه یوونتوس قراردادش را فسخ کرده تا به تیم اینتر میامی ملحق شود. مهاجم آرژانتینی با قطعی شدن فسخ قراردادش در تمرینات بانوی پیر شرکت نکرده و سفرش به مقصد آمریکا -جایی که قرار است با تیم اینتر میامی قراردادی 2 ساله امضا کند- را آغاز کرده است.
در همین حال گزارش شده است که ایگواین بابت فسخ قراردادش با یوونتوس که خواسته باشگاه هم بوده، نیمی از حقوق آخرین فصل قراردادش - رقمی در حدود 4 میلیون یورو – دریافت خواهد کرد.
 

Page Generated in 0.0052 sec